Ahoj, máte někdo zkušenost s reklamací monitoru Hyundai?Mám problém s chybnou geometrií, která není korigovatelná položkami v menu. Spodní okraj je uprostřed prohnutý nahoru, pravá strana obrazu je nižší, než levá, pravý horní roh je zahnutý dolů. Navíc, po 2 měsících zobrazuje v levém dolním rohu červenou spíše jako oranžovou.Ptal jsem se telefonicky v autorizovaném servisu - prohnutí 2 mm je prý v normě - to se mi zdá dost... .Jelikož je obrazovka dost vzdálená od čelního skla monitoru, nejsem schopen přesně změřit, jestli to jsou 2 mm, nebo víc. Za prověření reklamace si účtují několik stovek, za poštovné vyhodím další - nemám dobrý pocit z toho, že bych měl montor poslat přes půl republiky, nic nevyřešit a ještě zaplatit pětikilo. Jak se v tom servisu chovají?Díky za info.