1) Obnovit tovární nastavení - vyloučíš SW chybu.
2) Podívat se na sílu signálu v místě hovoru - špatný signál = výpadky hlasu během hovoru. Pokud ti to dělá na více telefonech, chyba nejspíš nebude v telefonu.
3) Pokud je telefon v záruce, poslat na reklamaci. Při nejhorším ti napíšou závada se neprojevila. Software ti obnoví každopádně (to si můžeš udělat sám, viz bod 1.).
4) pokud telefon v záruce není, dát do servisu (zde ale budeš opravu platit, lepší servisy mají diagnostiku zdarma a pokud se závada neprojeví, též se u lepších servisů nic neplatí).
5) Chyba může být mezi židlí a klávesnicí.
Jinak ze stovek prodaných telefonů Huawei je poruchovost naprosto minimální (závada většinou stejně způsobená uživatelem). Totální Čína (Prestigio, Zoppo, Ulefone, Cube, Cubot, Doogee a podobné sračky) je na tom s poruchovosté mnohem mnohem hůř.