Věc: Hlášení při instalaci TeamViewer - Službu TeamViewer nelze spustit. instalace bude pokračovatDobrý den, měl jsem nainstalován TeamViewer 10. Delší dobu jsem jej nepoužíval, až včera jsem jej zkusil. Překvapilo mne hlášení, "Systém Wndows nemůže najít položku c:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe". Tak jsem program odinstaloval. Stáhl verzi 12. Nastaveni (instalace, nekomerční využití). Instalace probíhá a na konci se objeví hlášení: Službu TeamViewer nelze spustit. instalace bude pokračovat. Dokončí se instalace. Ikona je na ploše a program je v: c:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe .Zkouším spustit: Hlášení při instalaci TeamViewer - "Systém Wndows nemůže najít položku c:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer.exe".Mám Windows 8,1. A antivir Avast. Jinak nic jiného. Takže by nemělo nic bránit průchodu. Díval jsem se i na Firewall Windows. TeamViewer je zaškrtnutý jako povolený jak veřejná síť a pro jistotu jsem zafajfkoval všechny privátní sítě u TeamViewer.Zkoušel jsem i nainstalovat předchozí verze 11 a teď i původní fungující 10.... a nic. Zkusil jsem i Portable version. Tu vůbec nerozpozná. Zkoušel jsem to i při vyplém Avastu nainstalovat a spustit. Projel jsem antivirákem systém při startu. CCCleanerem vyčistil a znovu nainstaloval a stále stejná hláška. Mám zde ještě starší PC s XP které je napojeno na stejnou linku a má TeamViewer 8 ... otevře se okamžitě ... Zlatá XP Prosím o poradu, co je špatně. Může být ještě někde v systému blokace?Děkuji předem za odpověďDavid Šašek