Dobrý den,
jelikož mi HBO GO tech support dokážou poradit s mým problémem max stylem restartujte modem a promazejte cookies, prosím o pomoc Vás.
Modem mám v jedné místnosti se smart TV a tam HBO relativně funguje. Dále na mobilech a tabletu jsem v jakékoliv místnosti a připojená na wifi bez problému. Problém ale nastává, když se kdekoliv i v místnosti, kde je modem snažím připojit na notebooku. Dle výkonu je notebook v pořádku podle tech supportu z HBO a měl by v pohodě dostačovat. Podle nich je to internetem, ale v tom případě nechápu, proč žádné jiné zařízení nemá žáden problém, pouze notebooky. První minutu hraje plynule po té se neskutečně seká. Netflix mi jede všude bez problému. Prohlížeče jsem vyzkoušela všechny, volala jsem i poskytovateli internetu, tam také není problém a tomu také věřím, protože internet funguje opravdu jak má. Řešil někdo z Vás prosím podobný problém? Četla jsem, že HBO GO je technický shit a je to jejich chyba, ale víte jak to je, nerozumím těmto věcem, takže netuším, jestli chyba není někde jinde.
Děkuji Vám za případné odpovědi.