» Poradna » Web a internet

Hacknutý instagram nevýdaným způsobem

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Dobrý den, máte někdo z vás zkušenost s odcizením instagramu ?Prošel jsem si veškerou podporu instagramu, ale můj problém jsem nenašel..Jde o to, že mi moje žádost o heslo na email příjde, heslo si změním, dám pokračovat a vždy mi naskočí ,,potvrďte nám, že tento účet vlastníte,,Pokud se chci připojit pres facebook, zazadam si o kod, ktery mi na mobil příjde, avšak kod uz je neplatnýPokud se snažím prihlásit klasicky, zadám email a heslo, ihned poté naskočí ,,potvrďte nám, že tento účet vlastníte,,Ironie je to, ze heslo,email,telefon všechno v pořádku, ale na učet se nedostanu...Předem děkuji za pomoc,Hezký den

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

Nevím, co je na tom nevýdaného. Nevím, co to znamená.Nevím, jak tyhle věci řeší instagram, určitě není od věci obrátit se na podporu.Ale pokud se někomu povedlo vám účet takhle odcizit, měl pravděpodobně přístup ještě k jiné vaší službě. Takže pěkně změnit všude hesla, a to hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Na podporu se obrátit nejde, pokaždé mi to vyhodí chybu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

A to konkrétně jakou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Chyba, neplatné parametry.. (všechno mám zadané správně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 76.0

Měla jsem stejný problém, ale stačí v žádosti o podporu vyměnit předvyplněný mail za uživatelské jméno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Dobrý večer, teď jsem to zkoušel místo toho mailu dát uživatelské jméno a nefunguje to, pořád to píše, že údaje nejsou platné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 76.0

Ještě před tím než vás to přesune na ten formulář? Tam kde je Vyhledání účtu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

mám stejný problém už třetí den, postup opakuji, ale je to začarovaný kruh, pořád dokola a dokola to chce potvrit že účet vlastbím, ale jak to mám potvrdit, když to nikam nevede, nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Jak jste nakonec dopadla? Dneska se mi bohuzel stalo to same..:/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Mám taky úplně stejný problém a dneska jsem se nějakým záhadným způsobem přes to dostal, tak jsem si říkal, že je to konečně za mnou a teď večer mi to vyhodilo to hlášení znovu, opravdu už nevím, co s tím....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.121

Bohužel vlastní účet tam nemám a na cizí se nesnažím hacknout. Takže bohužel žádnou zkušenost s tím nemám.Ovšem pro případ že by jsi měl například napadený router, tak to zkus z jiného připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Zkoušel jsem, tím to není. Všude stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 69.0

To bude tím, že nemáš jenom ukradený instagram, ale máš napadený i mobil. Jak to vyřešit? Projít aplikaci po aplikaci, zrušit všem práva na google účet, na facebook účet, dát tovární nastavení a stáhnout jen důvěryhodné aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 69.0

Jsem to odeslal dřív, než jsem to dopsal ... Ono se totiž stává, že nějaká aplikace chce třeba právo číst SMSky no a pak ten robot, kterej je čte, ti heslo změní dřív, než to stihneš ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 70.0

staci dat sim kartu do nie smartfonu a tam si precitat smsku :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Vyzkouším, dám vědět. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat jestli takový postup funguje, nerad bych všechno dával do továrního nastavení a pak zjistil, že to k ničemu nebylo. Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 70.0

Jenom pokud si ohlídáš už udělená oprávnění mimo telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 77.0.5192.0

A odkud se zkoušíte připojovat? Problém může být čistě v nastavené politice firewallu, který některé požadavky nepustí a pak, i když to vypadá že web funguje, tak například není schopen komunikovat zašifrovaně a tak k ověření nedojde. (typické třeba pro firemní sítě)A nebo za to může Jennifer Aniston, která si minulý týden založila účet, a vznilý nápor servery neustály. Toto může být nějaký "dozvuk"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Dělá mi to stejne jak doma, tak v práci, tak na datech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Mám úplně stejný problém již 2. den na mobilu i pc. Neustále to háže hlášku:Potvrďte nám, že tento účet vlastníte. Pokud chcete zabezpečit svůj účet, musíte požádat o pomoc s přihlášením.Heslo jsem několikrát změnila, SMS kódy si zaslala a stejně to nejde. Ani přes WiFi, ani na datech, ani z jiného mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Dobrý den mohu se zeptat jak jste to vyrěšila mám stejný problém 😏

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 78.0.3904.70

Dobrý den, mám úplně stejná problém.. před 2 dny se mi někdo dostal na instagram z Thajska a hned sem změnil všude všechny hesla, ale včera mi na účet nešlo jít už vůbec a vyskakuje furt dokola "potvrďte nám, že tento účet vlastníte" a potom už dále nic nejde dělat.. díky za jakoukoliv pomoc :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

milá "user", mám úplně stejná problém, nedávno mi psal Kadel "milá Kadle, ty psala že pžijet a ty pžijela vůbec néé"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Dobrý den, mám stejný problém už 2 dny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 69.0

A vaším společným problémem je, že Instagram a FB máte registrovaný na osobním mejlu na Seznamu, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Ne, facebook a instagram mám na rozdílných mailech na centrumu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Já mám instagram i facebook na osobním emailu na seznamu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Dobrý večer, mám úplně stejný problém a vůbec nevím co s tím. Prosím o radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Problém s posláním formuláře už jsem vyřešil, napsal jsem místo emailu uživatelské jméno, ale i přesto že jsem jim poslal fotku s obličejem a papírem kde bylo napsaný údaje i účtu to nevyřešilo problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 77.0.3865.120

Také jsem jim posílala fotku s údaji, již dvakrát, jediné kam to vždy vede je ke změně hesla a to je pro mě uplně zbytečné. Heslo jsem měnila 100* ale přihlásit se stále nemohu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Mozilla 0.0

Ahoj, a kam posíláte ty fotky, protože mám úplně stejný problém, ale nevím, co s tím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 47.0.2526.73

Já mám ten samý problém už několik dní. Dokonce i odeslání toho formuláře na podporu mi nešlo, jak zde někdo výše psal. Ale díky některým radám, že místo emailu, či tel. čísla mám zkusit dát svůj nick, tak mi to šlo už konečně odeslat. Tak uvidím, co se bude nadále dít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Dobrý den,dnes se mi to stalo také, podařilo se to někomu už vyřešit?Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 76.0.3809.132

Zdarpo skoro dvou týdnech "konverzace" s podporou, focení se s kodem na papíře, několikaterém měnění hesla a podobných šaškáren jsem založil nový účet a starý účet (který ani není veřejný) jsem nahlasíl a doufám, že bude smazán. Bylo to jediné pro mě kloudné řešení. Nevěřím tomu, že by to ig, nebo fb nejak resil a dopomohl zpět k účtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Dneska se mi bohužel stalo totéž :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Dobrý den, sama zkušenost. Na puntík stejné. Zkusila jsem úplně všechno, co se dalo. Ale nemohla jsem napsat přímo na instagram. Vždycky mi tam vyjelo "neplatné parametry". A asi 3 dny před tím se mi na účet dostal někdo, kdo mi dával fotky se slevami na zeď. Dala jsem nové heslo a dala dvoufazove ověření. Ale nemůžu se ode dneška prostě přihlásit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Tak na podporu jsem napsala. Stačilo napsat uživatelské jméno na vyhledání účtu a potom normálně email a o co se jedná. Až mi napíšou, dám vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Tak fotku s informacemi jsem poslala. Odpověděli mi zpátky, ale co tam bylo napsané jen odkaz na změnu hesla a nic důležitého. Napsala jsem jim znovu, tak snad pomůžou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 77.0.3865.120

Jsem na tom úplně stejně, už to řeším čtvrtý den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Jsem kanton stejně, po přihlášení mi tam skáče:”potvrďte, ze účet vlastníte. Přišimasy, vím ze se na to ptá každý, ale fakt to ještě nikdo nevyřešil nebo je hru vůbec někdo kdo získal svůj ig zpět??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Změnilo se něco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

Jak to tady tak čtu, tak už asi opravdu přichází konec světa. Instagramy nefungují, fejsbůčky nefungují.Jediná jistota je už asi jen ta síť rybářská co do ní loví rybáři kapry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Unknown Firefox 68.0

Proč? Myslíš že je to důležité? I když věřím, že 90% lidi by to nepřežilo konec facebooku a takových kravin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Je "sranda", ze mladi ludia neriesia to, co budu v buducnosti dychat, jest, pit ...Mozno budu v jaskynach, alebo na stromoch, ale musia byt fejsbůčky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

Asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Mám úplně stejný problém začíná mě to pěkně srat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Ahoj stalo se mi to samé. Už to tu někdo dokázal vyřešit? Několik lidí tu psalo o psaní na podporu, ale výsledek žádný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Já jsem psala na podporu. Odepsal mi s tím, že musím poslat fotku s kódem, jménem a uživatelským jménem. To jsem poslala a oni mi napsali, že byl účet ověřený a poslali mi odkaz na změnu hesla, to je vše. Tak jsem jim napsala, a poslala snímky obrazovky problému, a oni mi poslali znovu odkaz na změnu hesla, to už asi posílal počítat. Tak nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Ahoj, bohužel mám stejný problém už 14 dní. Zkusila jsem už snad všechno, ale bezvýsledně. Na podporu jsem taky psala mnohokrát a bylo to k ničemu. Už se to někomu podařilo vyřešit? Já tomu dám poslední šanci a potom si asi taky založím nový účet. Už mě to fakt štve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Dobrý den,Stalo se mi úplně to samé. Psala jsem napodpru a vždy mi jen pošlou odkaz na obnovu hesla, jenže já ho znám a nepotřebují měnit. Když zadám své údaje tak mě to přihlásí ale objeví se tam "Potvrďte nám, že tento účet vlastníte". Myslím si že to není nabourané, ale jen nějaká chyba instagramu. Nebo v to spíš doufám.Pokud by se to někomu podařilo vyřešit, tak dejte prosím vědět. Taky přemýšlím nad založením nového účtu, ale spíš ještě čekám že se to nějak spraví (zas tak závislá nejsem, abych si ihned musela založit další).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

Stalo mi se přesně to samé, nahlásil jsem to jako ukradený účet, podpora (automat zřejmě) mi odpověděl, že je potřeba jim zaslat fotku s mým obličejem a kódem, který poslali v e-mailu, všechno jsem splnil, přišla mi odpověď - Děkujeme za potvrzení vaší totožnosti. Obnovení účtu je téměř hotové + odkaz na změnu hesla, ale to je mi k ničemu, přihlašovací údaje fungují normálně, pouze mi to hází stále dokola ,,potvrďte nám, že tento účet vlastníte,,.... Pár dní předtím jsem stále dostával SMS s kódem od instagramu i e-maily, že se někdo přihlašuje z různých míst (Čína, USA)... Na tohle zřejmě není žádné řešení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Přesně tak. Už jsem na tu jejich podporu psala snad 6x a pokaždé ta stejná odpověď. Dneska jsem jim tam psala zase a mezi žádosti o fotku a posláním odkazu na změnu hesla mi ještě přišel E-mail, abych jim popsala problém, kdy to naposledy bylo vše v pořádku, z jakého zařízení jsem se registrovala a tak.. A já už si myslela, že se to vyřeší... Beztak mi na mé Story o problému poslali odkaz na heslo (které jsem už měnila tolikrát, že ani nevím, jaké mám..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Včera se mi stalo to samé. Psala jsem na podporu, poslala vse, co po mně chtěli, ale nic nepomohlo. Změnila jsem heslo a nic. Když jsem se pokusila přihlásit, došel mi email, že se pokouším přihlásit ze zařízení, které normalně nepoužívám. Tak jsem klikla na nápis, nebyla jsem to já chci zabezpečit účet nebo něco, vyhodilo mě to na obrazovku s mýma údajema a pak už jel instagram normálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Řesení jsem snad už našla. Včera se mi stalo to samé. Psala jsem na podporu, poslala vse, co po mně chtěli, ale nic nepomohlo. Změnila jsem heslo a nic. Když jsem se pokusila přihlásit, došel mi email, že se pokouším přihlásit ze zařízení, které normalně nepoužívám. Tak jsem klikla na nápis, nebyla jsem to já chci zabezpečit účet nebo něco, vyhodilo mě to na obrazovku s mýma údajema a pak už jel instagram normálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Mě to odkáže Jenna změnu hesla, poté to napíše, že se nejedná o platný odkaz a přijde mi e-mail, že jsem změnila heslo.. to je vše co to udělá a Instagram stále jen ať potvrdím, že ten účet vlastním..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Něco ti ty odkazy čte a používá dříve, než ty. Takže vypni mobil, vyndej SIM, dej ji do hloupého mobilu, zkus si zažádat o nové heslo přes PC (pokud možno jiné, než používáš, ať vyloučíš i bordel v PC) a uvidíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

A nebo si alespoň projdi oprávnění aplikací v mobilu. Hlavně se podívej, jaké mají přístup k SMS zprávám a k mailům. Pokud tam najdeš něco, co nedává smysl, zakaž aplikaci přístup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Oprávnění už jsem si procházela a nic zvláštního, u čeho by to nemělo být, tam není. Ale můžu to ještě zkusit s tou SIM kartou. Děkuji za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

A kdyz se zkusíte přihlásit nedojde vám email jestli jste to opravdu byla vy kdo se pokousel přihlásit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Dojde (většinou mi to tedy i ukáže úplně jiné město, než ve kterém jsem, ale to je jedno), ale i když budu pokračovat podle vašich instrukcí, tak nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

Klikl sem v emailu na "secure your account here" v mobilu. Tam byli moje udaje pár sms na ověření a už to fungovalo. Dík za pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Zkoušela jsem to, co popisujete. Ale bohužel ani to mi nefunguje... Nevíte někdo, co dělat? Opravdu stačí počkat 14 dní, jak někteří píši?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 78.0.3904.97

Seš borec,diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Taky mi to díky "secure your account here" začalo fungovat. Díky moc lásky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Zkusil někdo tovarni nastaveni?? Změnilo se něco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

Trochu jsem prošel zahraniční fórum a bylo zde tohle:Basically change your password on instagram through email, and then go to the social section of your email (if using gmail), and you will have an email from instagram telling you your password was just changed. In that same letter press on 'secure my account' (MAKE SURE YOU ARE DOING THIS FROM YOUR PHONE), and confirm all the details, and continue.Všechno musíte dělat pomocí prohlížeče, nikoliv přes IG appku... Z nějakého důvodu to najednou funguje... Doufám, že se mi tam už nikdo nebude připojovat z Indie apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

*OPRAVA* Musíte to dělat pouze pomocí mobilu a prohlížeče v mobilu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Unknown Firefox 68.0

Díky moc. Tohle pomohlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

Po 14ti dnech mám účet zpátky.Jak jsem se k účtu dostal zpátky ?Poslal jsem si žádost o obnovu hesla na mail, došel mi email se změnou, heslo jsem si změnil, následovně mi došel mail s tím, že jsem se prihlasil na ucet ze zarizeni, ktere bezne nepouzivam, tak jsem kliknul že se o mě nejednalo, kliknul jsem na zabezpečte si účet tady. vyskočili na mě moje údaje. prihlasovaci jmeno,heslo, telefon, zadal jsem, ze mi údaje souhlasí, prisel mi kod pro overeni na mobil a již to fungovalo.. Prostě jsem zkoušel vsechno porad dokola, dokud mi to nakonec nezacalo fungovat.. nakonec jsem si zmenil email a heslo a snad konecne vse v poradku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.120

Přesně tak jsem se dostala před chvílí zpět i já!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Tohle už jsem zkoušela taky. Hned několikrát. Zřejmě jsem jediná komu to nepomáhá. Ať kliknu na cokoliv, otevře se mi zase stránka abych potvrdila totožnost. Nic víc mi to neudělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Cauky, mam uplne stejnej problem nic nepomaha, dnes rano uz jsem se do ig nedostal, zkusil jsem vsechno mozne a nic. Z tohoto vlakna jsem pochopil, ze mam pockat 14dnu a ono se to zase spraví? Mam navic problem, ze se mi do ig uz nekdy nekdo dostat chtel a mam strach nechat svuj ig jen tak nejakemu hackerovi a dat mu 14 dni na to aby zjiskal moje heslo ktere uz pomalu ani neznam kdyz jsem ho dneska tak 5x zmenil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Ahojte... Ja mám problém ten že sa mi nedá zaregistrovať stále mi píše že je nejaká chyba že to mám skúsiť neskôr ... Ale nejde to nejaké rady? Ďakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Odpovedi se dockas spise kdyz das svuj dotaz samostatne, tedy ne jak činíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.70

Mám stejný problém, ale když si nechám poslat odkaz na heslo a poté v emailu kliknu na "zabezpečte si účet tady" tak na mě vyskočí zase jen změna hesla žádný odkaz s mými údaji. prosím o pomoc, vše dělám na prohlížeči v telefonu a zkoušel jsem i na pc a stále nic. děkuji za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Máš na to kliknout až v mailu, který ti oznamuje že sis změnil heslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Já to udělala přesně tak, jak jste psali a nic. Otevře se mi znova stránka na změnu hesla. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Lidi, tak se mi podařilo i přes počítač dostat svůj účet zpátky. Dala jsem zabezpečit účet na emailu a potom jsem se normálně přihlásila. Doufám, a budu držet palce ať se vám to taky podaří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 46.0

Tak už mám svůj účet taky zpátky. Opakovala jsem všechny možné postupy stale dokola asi 14 dní. A když to stále nešlo, vzala jsem svůj starý telefon, vrátila do továrního nastavení a pokračovala ve zkoušení všeho možného dalších pár hodin. Ale mám účet zpátky. Všem děkuji za pomoc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Mozilla 0.0

Tak už jsem po 14ti dnech taky zpátky 😅 taky furt všechno dokola, nakonec jsem se tam dostala dneska ráno normálně přes appku, přes zapomenuté heslo 😊

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 68.0

Njn, bobánkům z IG to zabezpečení nějak hapruje a nebo na ně někdo útočí a oni si s tím moc neví rady. Cca měsíc zpátky jsem se při každým přihlášení na IG musel prokázat i kódem, co mi poslali na mejl. OK, zadal jsem kód a přihlásil se. Vždycky na tom samým PC s W10. Po nějaký době byl asi 14 dní klid a pak zas tejden votravovali s kódama. Teď je zrovna "období klidu". A protože se tam fakt nepřihlašuju odjinud (ani z mobilu appkou), přisuzuju problémy právě jejich ajťákům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Stalo se mi úplně to samé a překvapuje mě, že je nás tolik.. každopádně řeším to teprve ode dneška, kdy na mě také začalo vyskakovat okénko s potrvzením, že jsem to já. Měla jsem si hned všimnout emailu s podezřelým připojením..to bylo ale pár dní zpět a tak už je pozdě. Fotku se slevami, co se mi hodila do příspěvku, jsem smazala a hned si změnila heslo, ale to samozřejmě nepomohlo, měla jsem udělat víc.Každopádně jsem si zde přečetla všechny možné vaše komentáře...a zatím nic nepomohlo...přes jinou wifi, zařízení, měnění hesla, obrácení se na podporu a vyplňování formuláře a pokyny...nic...Ještě zkusím pak vyndat tu simku a přihlásit se jinde, ale pochybuji, že to zabere. Útěchou mi je, že se to některým z vás už povedlo, tak budu doufat. :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

A co prihlasit se v pocitaci? V mobilu se deji i jine veci. Otevru seznam, zadam jmeno a heslo, pak prihlasit. Vysledek ze mam vyplnit ...Takze musim zapnout notbuk abych se ke zpravam dostal. Pri tom volny ani tiscali takove ptakoviny nedela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Tak po 3 dnech bez instagramu a zkoušení všech možných způsobu ( jiný zařízení, fotka s emailem, atd) a klikání neustále na změnu hesla atd .Tak sem dnes otevřel včera neotevřeny x-ty e-mail o změně hesla (ten který je v angličtině) , kliknul na “ secure your account here.” a očekával klasicky jen změnu hesla a pak ten kolotoč.Ale bylo tam konečně ikonka Hesla E-mailu a nicknamu.Tak sem dal jen potvrdit pravost bez změny , prepnul na appku a byl tam!! Takze doporcuju zkoušet dokola :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Čauky, koukám na diskuzi, že se ti podařilo se dostat h toho kolotoče hacknuteho IG 😅 Jak se ti povedlo, prosímtebe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Taky ti to vůbec nejde?.... Nechápu, kde je problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Dobrý večer, zkoušela jsem se dneska už druhý den přihlásit a mám úplně ten samý problém. Píše mi to chyba sítě. Budu moc ráda za pomoc. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.87

Ahoj, super že se to konečně někomu povedlo :) Zkoušel si se přihlásit i z jiného zařízení nebo ti ten správný mail přišel po žádosti z tvého preferovaného mobilu ? Já se také snažím už třetí den dělat všechno možné, co sem si přečetl v této diskuzi ať už přendání simky, přihlášení z jiného přístroje, atd...díky za odpověď , Filip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.97

Ahoj, mně pomohlo proklikat všechny dřívější emaily a to přesně s názvem "Your Instagram password has been changed", následně klikni na "secure your account here" a pokud ti vyjede formulář s potvrzením údajů, tak je jenom potvrď a měl by si být na svém profilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Zdravim, už jsem přijel jak to opravit... Kdyby někdo chtěl pište na email: ehinstak030@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Ahoj nešlo mi ti napsat na email tak se prosím ozvi sem hrckovamichaela9@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.97

Tak i já se přidám do diskuze. Před týdnem jsem zažil úplně to samé. Jako každé ráno po probuzení zapnu IG a bum, "Potvrďte nám, že tento účet vlastníte". Kouknu na mail, tam přihlášení z Taiwanu ve 3 ráno. Tak měním heslo asi 10x, furt nic. Píšu 3x na podporu, kde se mi zdá, že odpovídají pouze hloupý boti, kteří vám pošlou pořád dokola tu samou věc. A teď už konečně k věci.Pomohl mi přesně tenhle email. "Your Instagram password has been changed", kde se píše, "This is a confirmation that the password for your Instagram account romaan1337.exe has just been changed.If you didn't change your password, you can secure your account here.If you're having trouble, please refer to the Instagram Help Center.", mně stačilo kliknout na "secure your account here", kde jsem potvrdil údaje a následně si v mém případě doplnil email a instantně zapnul dvoufázové ověřování.Takže doporučuji projet všechny dřívější emaily s tímhle názvem a proklikat je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.0

Diky vyreseno. Pritelkyni se to take stalo 3 dny zpet a nemohli jsme se tam prihlasit. Ten prvni den nefungovalo ani tohle pres ten email ale dneska jsem to zkusil, potvrdil udaje a prihlasilo me to, pak jen zapnout dvoufazove overovani. (Kdyz jsem v tom emailu daval vzdy ze udaje nejsou spravne protoze tam mela jeste stare tel. cislo tak to chtelo zadat pak nove heslo ale vzdy to pak hodilo chybu. Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 78.0

Ano, já údaje potvrdil a e-mail (ve vašem případě tel. číslo) jsem změnil až potom, co jsem se dostal na profil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.97

Tak i mě se to dneska stalo....celý den jsem zkoušela vše co mi IG doporučoval a nic a nakonec jsem taky klikal v emailu (už asi po 105átý) na secure your account here a nakonec to šlo. Potvrdila jsem všechny svoje údaje na profilu a všecko zase jede jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

Mám nějaký jiný problém. I přes to, že používám dvoufázové ověření přes aplikaci i SMS, stále mi už potřetí mění hesla, účet instagramu mám propojeno s Facebookem. Je to nějaký hacker z Ruska, který neustále mění svoji lokaci. Jak to lze vyřešit? Děkuji předem za odpověď. A hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 13.1

Povedlo se nějak vyřešit?jindrich.pavezka@icloud.comDěkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Chrome 49.0.2623.112

Dobrý den, stalo se mi naprosto to stejné. Neustále se mi ukazuje -Potvrďte, že tento účet vlastníte- ale dál se nic neděje. Ráda bych se zeptala, jak jste se dostali k podpoře na instagramu a mohli jste tak zaslat Vaši fotku, aby Vám instagram vrátili zpět. Já se bohužel na tuto stránku nemohu dostat. Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 77.0

Ahojte, stalo sa mi to iste, a presne po 2 tyzdnoch som sa dostala ku svojmu uctu naspat. Ako uz bolo spomenute, aj ja som mala problem sa prihlasit a stale odomna pytalo akesi overenie ze ten ucet je moj, resp.ze ten ucet vlastnim, neustale som sa snazila resetnut a zmenit heslo ale stale ten isty problem - overte ze ste vlastnimom....blabla... xy krat som mailovala s instagramovou podporou ale mala som pocit ze je to len nejaky automaticky bot, co odpoveda na emaily, problem mi to nevyriesilo. Dnes, ked som sa to rozhodla vzdat som poslednykrat zmenila heslo (zas pytalo overenie uctu), tak som sa na to vykaslala a po cca hodine az dvoch som čekla email kde mi prisiel ten mail ze som zmenila heslo a ak som to nebola ja tak mam kliknut na secure your account here, klikla som, nasledovalo par overeni (mail, user name..), potvrdila som to a mam ucet spat :) skusajte, skusajte, zrejme tie 2 tyzdne treba pockat a dookola skusat. Drzim palce, snad som vam pomohla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 0.0

Ahoj všem, stalo se mi to zrovna dnes. Když jsem se chtěla přihlásit, vyskočilo na mě, abych potvrdila, že účet vlastním. Už nekolikrát před tím se mi stalo, že se mi chtěl na účet přihlásit někdo z taiwanu, tentokrát ale nic nepřišlo. Zkoušela jsem si měnit heslo xkrát, stejným způsobem jako vy, ale bez efektu a telefon jsem si do továrního nastavení dávat nechtěla. Pak ale pomohla úplně obyčejná věc. Šla jsem na do klasickeho prihlaseni (prihlasovaci jmeno) a pod tim jsem klikla na ,,zapomněli jste heslo?” Pod tlacitkem ,,další” pak klepnout na ,,potrebujete pomoc? A pak uz to šlo ráz na ráz.. ověrovací email, sms.. pak se mě to spojovalo s mým fb, zda jsem to v políčku byla já, raději jsem dala že ne a ihned na to mi byl účet vrácen. Následně jsem si radeji pro můj insta účet vytvořila jiný přihlašovací mail, kdyby byl ten puvodni taky napadený. V mém případě po mně ani nikdo nechtěl fotografii s kódem.V připadě více info(jestli to ode me nechapete:D) staci najet na podporu v nastaveni instagramu a date nahlasit problem-)spam nebo zneužití-)napadené účty-)myslím, že muj účet byl napaden) a tam to všechno je:)) snad to někomu z vás pomůže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.108

Podařilo se někomu odsud vyřešit problém bez toho, aniž by do pár hodin měl problém znova?Už tenhle problém řeším snad po čtvrté. Poprvé se na účet dostal a přihlásil se (na Instagramu používám unikátní heslo), nepustilo ho dvoufázové ověření. Okamžitě následoval blok účtu. Po měsíci vyřešeno, do týdne problém zase zpátky, někdo zažádal o obnovu hesla (naštěstí vyřešeno změnou hesla). Před týdnem opět žádost o obnovení hesla, účet zablokován, včera jsem to vyřešil asi po 3 hodinách různého experimentování... Výsledek? Do hodiny opět email od Instagramu se žádostí o reset hesla, účet opět zablokován, nicméně teď už nefunguje nic, ani tyto rady, co jsou zde v diskuzi, které mi předtím fungovali.Teď bych se rád dostal a účet, abych ho mohl smazat, protože tohle už nemá cenu řešit, je to stále dokola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 79.0.3945.79

Ahoj, děje se mi momentálně úplně to stejné. Už asi měsíc nemám přístup ke svému IG účtu. Obrátila jsem se na podporu, žádost mi ze začátku nešla odeslat (prý chybné parametry). Po několika dnech jsem žádost v pohodě odeslala, odpověděli mi skoro ihned, postupovala jsem podle jejich instrukcí, ale i přesto stále nic. Dokonce jsem jim posílala i obrázek stránky ,, Potvrďte nám...", ale stejně to nepomohlo. Chci se tedy zeptat, jestli jste to už nějak vyřešil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 64.0

Dobrý den všem, mám problém, instagram po mě chce ověřit účet zasláním kódu na mail nebo telefonní číslo ale problém je takový že telefonni číslo už je neplatné, mám jiný a na mail jsem zapomněla přihlašovací údaje... Nevíte někdo co s tím? Byla bych moc ráda za rady dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 80.0

Ahoj , podarilo sa ti to nejako vyriesit , mne sa teraz stalo to iste a neviem co mam robit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 81.0.4044.113

Aby my už šel Instagram prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 81.0.4044.113

Mam to furt stejne dam pokračovat a neprijde my ten kot na eimal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Měsíc mám stejný problém s instagramem. Vyzkoušela jsme všechny rady zde zmíněné, bohužel nic nepomáhá. Stále stejná fráze "Potvrďte nám, že tento účet vlastníte". Prosím nemáte někdo ještě nějakou radu nebo zkušenost, jak tento problém vyřešit. Předem děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 84.0.4147.105

No, já taky zhruba měsíc to samý, tohle je asi jediná relevantní diskuze na to téma co jsem teď našel ale zatim mi taky nic nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Ironie


Určitě si přečtěte

Na měsíc jsem opustil Google a potupně se zase vrátil zpět (komentář)

Na měsíc jsem opustil Google a potupně se zase vrátil zpět (komentář)

** Zkusil jsem se zbavit závislosti na vyhledávači od Googlu ** Jako alternativy posloužily Bing, Seznam a DuckDuckGo ** Mají své silné stránky, ale i nepřekonatelná negativa

Lukáš Václavík | 70

Filmové pirátství asi jen tak nezmizí. Když už musíte, stahujte bezpečně v Seedru

Filmové pirátství asi jen tak nezmizí. Když už musíte, stahujte bezpečně v Seedru

** Máme HBO Go, máme Netflix... ** Ale stejně krademe filmy a seriály ** Když už musíte, stahujte torrenty bezpečně v Seedru

Jakub Čížek | 140

Zapomeňte na kometu, české nebe každý den křižují mnohem zajímavější kousky

Zapomeňte na kometu, české nebe každý den křižují mnohem zajímavější kousky

** České nebe každý den křižuje hromada exotických letounů ** Na populární mapě Flightradar24 je ale nenajdete ** Jsou to vojenské letouny USA, UK a NATO

Jakub Čížek | 39


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest mobilů do 8 000 Kč

Test bezdrátových headsetů

Linux i pro začátečníky

Jak surfovat anonymně