Digitalizace: Záleží na tom, kdo a jak ji dělá, nehledě k tomu, že čistě analogový proces, počínaje mikrofonem, přes mixpult, režii až po řezací stroj už je dávnou minulostí, analogový signál už mnohdy neleze ani z mikrofonu, a nejpozději na vstupu mixu už je A/D převodník. Takže čistě analogový vinyl už dnes nikdo nevyrobí. O dynamice netřeba diskutovat, digitální záznam je na tom, pokud je udělán kvalitně, minimálně o 20 dB líp a opakovaným přehráváním nehrozí zhoršení. Přenášené pásmo: 192 kHz/24 bit je studiový formát, který zvládne pásmo do 80 kHz, CD formát, vzniklý kompresí z tohoto studiového, umí 44 kHz, což je víc, než co vyždímeš z jakéhokoli analogového média. Vtip je v tom, že dnes si s kvalitou záznamu nikdo hrát nechce, takže místo citlivé práce s ovladači mixpultu se nasadí pofidérní automatický režim, který sice nahrávku dokonale zmrší, ale zase se ušetří za čas orchestru a nájem studia, Že je výsledek zoufalý už nikomu nevadí, 80% populace má sluch zdevastovaný různými rámusy z ,,peckových" sluchátek natolik, že je jim jedno, co slyší, hlavně, že to huláká.