» Poradna » Zpět na dotaz
Měl jsem ten samý problém, chtěl jsem z druhého čísla (O2) kde mám přednabitý kredit koupit v GooglePlay appku, aby mi zbytečně nepropadal kredit. Nešlo mi ale z tohoto čísla z neznámých důvodů zasílat SMS. Sim kartu mám na druhé pozici ve dvousimkovém Xiaomi 3S Prime. Takže postup je tento: V nastavení SMS zpráv si najít číslo centra zpráv a i když je zde správně, tak jej vymazat a napsat např. 1234, poté uložit a telefon restartovat. Potom stejným způsobem číslo opět nastavit na +420602909909 a uložit. Potom opět restart telefonu. A od té doby mi již SMS posílat jdou. Pro nákup appky v GP je postup takovýto: Na simce musí být zapnuta data a v GooglePlay být připojeni přes data z této simky (čili vypnou WIFI pokud na ní jste) - tím pádem se vám při nákupu objeví možnost kromě platební karty i zaplatit přes O2, další problém je, že pokud máte standardně nastavenou na odesílání SMS sim 1 tak musíte toto v nastavení telefonu přenastavit na sim 2 (v mém případě) mno a když se podaří při potvrzení nákupu odeslat SMS ze správné simky tak by se mělo podařit i z kreditu zaplatit za nákup appky v Google Play.
Jméno: U jména lze použít pouze české znaky a čísliceZadejte prosím jméno
E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):
Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:
Kdy vám můžeme smazat příspěvek?
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.