» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Google účet, dvě SIM karty, nákup aplikací

Petr  |  17. 1. 2018 14:23:42  |  Odpovědí: 0

Měl jsem ten samý problém, chtěl jsem z druhého čísla (O2) kde mám přednabitý kredit koupit v GooglePlay appku, aby mi zbytečně nepropadal kredit. Nešlo mi ale z tohoto čísla z neznámých důvodů zasílat SMS. Sim kartu mám na druhé pozici ve dvousimkovém Xiaomi 3S Prime. Takže postup je tento: V nastavení SMS zpráv si najít číslo centra zpráv a i když je zde správně, tak jej vymazat a napsat např. 1234, poté uložit a telefon restartovat. Potom stejným způsobem číslo opět nastavit na +420602909909 a uložit. Potom opět restart telefonu. A od té doby mi již SMS posílat jdou. Pro nákup appky v GP je postup takovýto: Na simce musí být zapnuta data a v GooglePlay být připojeni přes data z této simky (čili vypnou WIFI pokud na ní jste) - tím pádem se vám při nákupu objeví možnost kromě platební karty i zaplatit přes O2, další problém je, že pokud máte standardně nastavenou na odesílání SMS sim 1 tak musíte toto v nastavení telefonu přenastavit na sim 2 (v mém případě) mno a když se podaří při potvrzení nákupu odeslat SMS ze správné simky tak by se mělo podařit i z kreditu zaplatit za nákup appky v Google Play.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.