Když to nejde po dobrém, půjde to po zlém. O2 nechce tento problém vyřešit. Jdu do ČTU.
dovoluji si Vás informovat o výsledku Vaší reklamace za období 23. 3. – 22. 4. 2019 u telefonního čísla ########.
Dle kontroly vyúčtování bylo ověřeno, že byla využita doplňková služba Platba přes internet a to dne 04. 04. 19:02, 11. 04. 19:02 a 18. 04. 19:01 pro službu GameMine.
Čerpání služeb je k nahlédnutí v podrobném výpise služeb v samoobsluze Moje O2 maximálně 3 zúčtovací období zpětně.
Nyní již jsou platební transakce zablokovány.
Vážený pane Osipov, jak vyplývá z výše uvedených skutečností, Vaši reklamaci vůči naší společnosti nelze považovat za oprávněnou. Vyúčtování bylo vystaveno korektně, služby byly poskytnuty dle Vámi zvoleného tarifu.