Cituji, co jsem dnes psal na o2 facebook :Chtěl bych upozornit všechny uživatele o2, aby se nestali obětmi podobného podvodu, jako jsem já!!! Minulý týden v úterý 3.4., když jsem chtěl platit fakturu ve vyúčtování, zjistil jsem, že mi o2 účtuje každý týden od 4.3. každý týden 119.- (celkem 833.-) pro třetí strany. Následně jsem si prošel podrobný výpis, kde jsem zjistil, že je to pro službu cz.gamemine.com.Nikdy jsem si žádnou službu neobjednal, pouze jsem zjistil, že mi 4.3. přišla tahle SMS:"Vitejte na GameMine! Odemknete NEJLEPSI hry na http://cz.gamemine.com! 2 hry ZDARMA! Predplatne: 119 Kc tydne. Zruseni nebo pomoc: http://gmhelp.cc/cz nebo +420-228885939"Tohle byla jediná SMS a zmínka, kdy mi něco přišlo, na tuto SMS jsem nereagoval. Ještě jednou opakuji, nic jsem si neobjednával, nepotrzoval apod.Následně jsem tedy psal na o2, kde mi paní Lucie Zolichová(Specialista reklamací) řekla, že reklamace není oprávněna, že jsem si bohužel službu objednal. Když jsem jí několikrát vysvětloval, že je to neoprávněně účtovaná částka, vůbec jí to nezajímalo. Řekla mi, že musím kontaktovat přímo gamemine.Takže jsem zavolal na gamemine, kde jsem sotva našel jejich číslo na jejich stránkách. Zjistil jsem, že jejich firma sídlí na Maltě. Volal jsem na jejich infolinku, kde to následně zvedla paní, která mluvila slovensky. Když jsem jí vysvětlil moji situaci, ihned mě ukliďnovala, že mi peníze budou vráceny, že se někde asi stala chyba. Během hovoru, co jsem s ní mluvil mi automaticky přišla SMS, kde se psalo, že členství bylo zrušené. Řekla, mi že mi přijde email s vyrozuměním.Email mi přišel během cca do hodiny:"Dobrý den,Peníze jsme se Vám pokusili vrátit na účet u telefonního operátora. Tato operace se bohužel nezdařila. Jedinou možností, jak Vám peníze vrátit, je poslat danou částku bankovním převodem… nebo na Váš PayPal účet. Abychom tak mohli učinit, budeme od Vás potřebovat následující údaje: Vaše jméno a příjmeníTELEFONNÍ ČÍSLO, NA KTERÉM SLUŽBU VYUŽÍVÁTEADRESA VAŠEHO BYDLIŠTĚAEMAIL, NA KTERÝ JSTE SI ZŘÍDIL PAYPAL ÚČETNEBOIBANSWIFTNÁZEV BANKYADRESA BANKYPSČS pozdravem,GameMine Support Team (Czech Republic)Website: http://gmhelp.cc/czE-mail:cz@gmhelp.cc"Tak jsem si říkal, že mi asi peníze vrátí, že se opravdu stala někde chyba. Formulář jsem vyplnil, až na to, že jsem nezadal ze soukromích důvodů svojí adresu. Formulář jsem odeslal, ale přišla mi odpověď, že potřebují mojí adresu, z důvodu aby mohli vystavit fakturu. Takže jsem jim i naivně poslal svoji adresu. Velmi zajímavé, že potřebují adresu, že?Napsali mi, že peníze budou vyplaceny nejpozději do konce týdne, tedy do pátka 3.5. Ale žádné peníze nepřišly! Hned včera jsem psal, kde jsou peníze, které slibují. Ale místo standartní odpovědi, která většinou trvala 5 minut, mi do dnešního dne nikdo neodepsal.To už mi přišlo divné, trochu jsem pátral a vygoogloval jsem, že na stránce,:https://www.zive.cz/&již psalo několik lidí, kteří mají stejný problém. Poslední příspěvěk tam psal pán, že "o2 už o problému ví, řešil stejný problém a dostali se mu kladné vyřízení reklamace a peníze mu byli vráceny. Je zajímavé, že se to stalo pouze lidem kteří používají o2.Tak jsem dnes psal, opět na o2, čekal jsem omluvu a že mi vystaví dobropis. Opět mě přepojili na Specialistu reklamací, kde mi mi řekl OPĚT, že reklamace je neoprávněná, že mohu podat podnět, aby zkontrolovali reklamaci, ale že to bude trvat 30 dnů. Neskutečné jednání, co dokáže o2...Nevydržel jsem to a zkusil jsem znovu zavolat na gamemine, zvedla to jiná paní, tentokrát s ukrajinským přízvukem. Začal jsem ji v klidu vysvětlovat, že mi peníze nedorazily, že jsem si o nich přečetl diskuzi, že jsou to podvodníci. Opět mě ukliďnovala, že peníze dorazí, ale že doba je 30 dnů. To jsem nevydržel a zvýšeným hlasem jsem jí vysvětlil, ať mě přepojí na jejího nadřízeného, ale že k tomu nemá pravomoc a sdělila mi, že tohle poslouchat nebude. Ještě ve finále byla dotčená ta ukrajinka na jejich lince, co si to vůbec dovoluji.ABYCH TO SHRNUL - o2 mi účtuje každý týden 119kč, ale dělá, že je to nezajímá, že je to můj problém a vůbec nechtějí nic řešit. Gamemine mi slibuje peníze, které nikdy nepošlou. Takže si dělají obě strany, ze mě akorát srandu. Podle forá zive.cz, vím o dalších lidech, který to taky řeší. Zkontrolujte si prosím všichni ve vašich vyúčtování, jestli nemáte stejný problém jako já.Ať to dopadne jakkoli, u o2 nám teď končí služba o2 Spolu, která stojí 1999.- měsíčně a již u o2 pokračovat nebudeme, NIKDY. To samé dalších mých 5 rodinných příslušníku, už řeší přechod k jinému operátorovi. O2 se tváří jako jednička na trhu, ale přitom akorát shrábnou prachy, nic dalšího je nezájímá!!! Ukázat celý příspěvek