image/svg+xml

» Poradna » Programy

Fungují momentálně aktualizace programu ESET?

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 114.0

Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda vám nyní fungují aktualizace ESETu. U mě se na všech počítačích zobrazuje chybové hlášení a aktualizace virových definicí se nestáhne: "Nepodařilo se ověřit údaje pro stažení aktualizace. Zkontrolujte, zda je vaše licence platná a zda je vaše verze produktu podporována." Po několika pokusech o aktualizaci se na stránce Přehled v ESETu zobrazí, že aktualizační servery nejsou dosažitelné.Licence je samozřejmě v pořádku, i jsem zkusil znova reaktivovat licenci, což proběhlo v pořádku, vyprázdnit cache aktualizací v nastavení, restartovat PC, verze produktu je aktuální 16.1.14.0... Potíž je na všech počítačích, tedy lze vyloučit potíž jen na konkrétním PC.Bohužel technická podpora na telefonu společnosti ESET má již po pracovní době do 17:00, tudíž mi teď nic nesdělí.Má někdo podobný problém?

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 113.0.0.0

Ahoj, poslední aktualizace 7.6. pozdní odpoledne a od té doby stejný problém a nikde žádné řešení. Bohužel jsem neměla čas volat na helplinku, takže řešení zatím nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 114.0

jsem na tom stejně, právě hledám kde je problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 113.0

Ahoj, mám úplně stejný problem přesně jak popisuješ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Jsem na tom stejně - zjevně je problém u nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 114.0

Ano, tak díky. Problém tedy bude nejspíš na straně ESETu, nikoli na PC uživatelů. Měli by to urychleně vyřešit, pokud o tom vůbec ví...

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Linux Firefox 113.0

Ted jsem to zkousel a aktualizace probehla bez problemu, pouzivam ale Eset Endpoint Antivirus pro firmy, mozna ma prednataveny jiny aktualizacni server nez maji domacnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 114.0

Mám úplně stejný problém. Poslední úspěšná aktualizace proběhla včera (7. 6. 2023) ve 21:55. Od té doby mi to na všech PC zobrazuje stejnou chybovou hlášku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 | Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

eset antivirus 16.1.14.0posledna uspesna aktualizacia 8.6.2023 18:09takze funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Mně to taky nejde, ESET Internet Security 16.1.14.0 pro domácnosti. Na webu se ESET chybou zatím nechlubí.Asi to v tu dobu, co píšeš, ještě šlo. Nebo nemáš ESET pro domácnosti (jak píše Stanislav, že mu to taky jde).

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 | Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

alebo sa na slovensku pripajam na iny server

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

U mne problém poslední aktualizace 7:6 v 21:15. Od té doby chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 113.0

Ano, přesně ten stejný problém - včera aktualizace OK, dnes "Moduly se nepodařilo aktualizovat. Nepodařilo se ověřit údaje pro stažení aktualizace. Zkontrolujte, zda je vaše licence platná a zda je vaše verze produktu podporována."

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Mozilla 68.0

Zřejmě už je to v pořádku:Poslední úspěšná aktualizace 8.6.2023 18:41:25Poslední kontrola dostupnosti aktualizace 8.6.2023 21:20:23

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Kliknul jsem na ZKONTROLOVAT AKTUALIZACE - mně to stále hlásí chybu. Možná to spravují po krajích, nebo po okresech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Po puldennim hledani zavady na men NTB jsem kontaktoval TP. Technicka podpora mi na e mail odpovedela: omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. Během dnešního dne došlo ke globálnímu výpadku našich služeb, který by měl být odstraněn během dnešního večera. Problém vznikl v souvislosti s komunikací se servery pro ověřování licenčních údajů. Rádi bychom Vás ujistili, že naši kolegové věnují maximální úsilí řešení této situace.Za těchto okolností není třeba přijímat žádné další kroky z Vaší strany. Nyní Vás prosíme o trpělivost a pochopení. Velmi nás mrzí, že jste se s touto nepříjemností setkali, a proto Vám děkujeme za Vaši ochotu a pochopení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Android Chrome 108.0

Davová psychóza, ako keby vám uzatvorili prívod kyslíku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Jsem rád, že v tom nejsem sám!

Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

co vam zavreli Fakebook?

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Problém jsem řešil už včera po půlnoci. Kontaktoval jsem technickou pomoc Eset. Mají problém s autentizací licencí a s omluvou pracují na odstranění problému. Takže aktualizace zřejmě nejdou nikomu. a porucha je u nich. Slibovali, že zítra už to snad půjde. Hlavně nepropadnout "panice" a nepřeintalovat aplikaci, jako jsem to udělal já (podle jejich návodu). Teď mám databázi starou asi měsíc a musím být sakra opatrný, kam lezu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Už to někomu funguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 113.0

Odpověď od ESET servisuDobrý den,omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. Během dnešního dne došlo ke globálnímu výpadku našich služeb, který by měl být odstraněn během dnešního večera. Problém vznikl v souvislosti s komunikací se servery pro ověřování licenčních údajů. Rádi bychom Vás ujistili, že naši kolegové věnují maximální úsilí řešení této situace.Za těchto okolností není třeba přijímat žádné další kroky z Vaší strany. Nyní Vás prosíme o trpělivost a pochopení. Velmi nás mrzí, že jste se s touto nepříjemností setkali, a proto Vám děkujeme za Vaši ochotu a pochopení.Ještě jednou se omlouváme a s přáním hezkého dneYana MaschlerKoordinátorka L1 technické podporyESET | Progress. Protected.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Ano ... stejné problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 113.0.0.0

Ano, minimálně dvě domácnosti se dvěma licencemi, já mám Win11 rodiče Win 10. Reinstalace nepomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 113.0

Taky řešímDnes mi napsali toto:Dobrý den,omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. Během dnešního dne došlo ke globálnímu výpadku našich služeb, který by měl být odstraněn během dnešního večera. Problém vznikl v souvislosti s komunikací se servery pro ověřování licenčních údajů. Rádi bychom Vás ujistili, že naši kolegové věnují maximální úsilí řešení této situace.Za těchto okolností není třeba přijímat žádné další kroky z Vaší strany. Nyní Vás prosíme o trpělivost a pochopení. Velmi nás mrzí, že jste se s touto nepříjemností setkali, a proto Vám děkujeme za Vaši ochotu a pochopení.Ještě jednou se omlouváme.S pozdravem a přáním hezkého dneJosef ČápSpecialista technické podporyPřijde mi teda dost hloupé, že nedají nějakou jasnou info na své stránky a každý to musí zjišťovat sám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Ano, bylo by to jednodušší a průhlednější, ale mě to z jejich pohledu přijde velmi chytré. Když to na webu nemají napsané, tak to ví podstatně méně lidí, než kdyby to napsali na web. Proto se jim daleko méně snížila prestiž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Tento problém jsem naštěstí neměla, ale v poslední dubnové dekádě až do prvních květnových dnů se mi pro změnu objevovala hláška o problémech se službou ESET Push Notification Service a o problémech s firewallem, že musí být otevřený jistý port apod. Objevilo se to vždy (ne každý den v uvedeném období) nečekaně v průběhu dne. Po restartu počítače hláška zmizela a toho dne se již neobjevila. Na stránkách českého ESETu jsem zpočátku žádné info nenašla, tedy jsem se obrátila na starý dobrý Google a ten mě dovedl k anglickému oficiálnímu oznámení a po změně jazyka na slovenštinu jsem se dostala na slovenský ESET. Tam byla informace lehce dohledatelná, na stránkách českého ESETu jsem ji po pár dnech také objevila, ale byla celkem skrytá. Od té doby chodím i na slovenský ESET, v jistém směru mi připadá průhlednější, takže v případě nějakých problémů doporučuji podívat se v první řadě tam. (TP v Praze nebylo třeba kontaktovat, spravili to sami, bylo to globálnějšího charakteru a bylo to na jejich straně.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

tak už aktualizace funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
 | Microsoft Windows 10 Mozilla 102.0

Čo Ťa presvedčilo nepoužívať MS Defender?

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

MS

Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
 | Microsoft Windows 10 Mozilla 102.0

MS poradil, alebo je zlé, že o Defenderi používateľ nevie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 | Microsoft Windows 10 Firefox 113.0

Fascinující, kolik lidí ten hnůj používá

Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 114.0.0.0

Tiez som ostal nemilo prekvapeny, kolko win10/11 a platia eset :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím

Související témata: Potíž, Technická podpora