Family link - nefungují notifikace nákupu

3 odpovědi řadit od nejnovějších

24. 1. 2024 • 16:48

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem. Koupila jsem synovi nový mobilní telefon Poco X6 5G 12 GB / 256 GB a sama mám Iphone 6s. Na můj Iphone jsem nainstalovala Family link, všechno vlastně funguje, můžu sledovat synovu aktivitu na telefonu, čas strávený na telefonu atd. Nicméně nefunguje jedna zásadní věc, když si syn chce zakoupit hru a zvolí na svém telefonu "Odeslat žádost rodiči" v mém Family linku se zkrátka nezobrazí jeho žádost o zakoupení hry. Jedině, jak se dá hra zakoupit je skrze možnost "Zeptat se osobně", tam zadám moje heslo k mému e-mailu a hru zakoupím, ale nevím, co mám dělat s tím, že mi nechodí notifikace o zakoupení hry. Už jsem nás oba odhlásila z účtů, restartovala jsem oba mobilní telefony, zaktualizovala jsem oba mobilní telefony na nejnovější systémové verze. Smazala jsem aplikaci Family link a znovu nainstalovala. Poradíte mi, prosím, jak by se mi notifikace související Ukázat celý příspěvek

Nejoblíbenější iPhony

25. 1. 2024 • 7:46

Je potreba, aby family link mela umozneny beh na pozadi. Tedy, aby byla ve vyjimce z uspory baterie: https://xm.cz/blog/dotaz/ako...na-pozadi/

10. 5. 2024 • 13:22

Mám úplně ten stejný problém a nikde jsem zatím nenašel, jak toto vyřešit. Štve mě to.

27. 8. 2024 • 19:24

Dobry den, mam uplne stejny problem a kde najdete moznost zeptat se osobne? Tuto moznost nevidim.

Určitě si přečtěte

Články odjinud