» Poradna » Zpět na dotaz

Family link - nefungují notifikace nákupu

Dagmar  |  24. 1. 2024 16:48:26  |  Odpovědí: 2

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem. Koupila jsem synovi nový mobilní telefon Poco X6 5G 12 GB / 256 GB a sama mám Iphone 6s. Na můj Iphone jsem nainstalovala Family link, všechno vlastně funguje, můžu sledovat synovu aktivitu na telefonu, čas strávený na telefonu atd. Nicméně nefunguje jedna zásadní věc, když si syn chce zakoupit hru a zvolí na svém telefonu "Odeslat žádost rodiči" v mém Family linku se zkrátka nezobrazí jeho žádost o zakoupení hry. Jedině, jak se dá hra zakoupit je skrze možnost "Zeptat se osobně", tam zadám moje heslo k mému e-mailu a hru zakoupím, ale nevím, co mám dělat s tím, že mi nechodí notifikace o zakoupení hry. Už jsem nás oba odhlásila z účtů, restartovala jsem oba mobilní telefony, zaktualizovala jsem oba mobilní telefony na nejnovější systémové verze. Smazala jsem aplikaci Family link a znovu nainstalovala. Poradíte mi, prosím, jak by se mi notifikace související s nákupem aplikací zase mohly začít objevovat na mém Iphone? Moc předem děkuju, Dagmar Haladová

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.