Děkuji za odpověď !
Bohužel šablonu mít v excelu nemůžu, protože se tiskne šablona speciálního formátu a “korespondenční pole” jsou přesně umístěny aby zapadaly do šablony.
Jde mi o to, jak z excelu přes VBA mohu vložit automaticky data do wordove šablony aniž bych musel:
1. Otevřít wordovou šablonu
2. Propojit šablonu s daty z excelu
3. Spustit hromadnou korespondeci
Chtěl bych aby se po stisknutí tlačítka (či cokoli jiného..) vzala data z excelove tabulky a jednotlivá data se přiřadila do hromadné korespondence ve wordu.
Tedy aby POLE ve wordu s nazvem JMÉNO vzalo data z excelove tabulky a přiřadily se hodnoty ze sloupce JMÉNO. Následně POLE PRIJMENI by vzalo data v excelu ze sloupce PRIJMENI, proste klasicky tak jak se to dá udělat manuálně ve wordu.