» Poradna » Programy

Excel - zaškrtávací pole

 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 66.0

Dobrý den,ráda bych se zaptala jestli v excelu lze vytvořit zaškrtávací pole, aby činily tyto úkony:Budu mít 2 zaškrtávací pole (Buď a Nebo). Když zaškrtnu pole Buď a v sousední buňce bude váha v kg pole Buď (např. 34kg), tak chci aby excel přiřadil váhu 34kg do jiné tabulky, kde je součet všech vah Buď. To samé, když zaškrtnu pole Nebo a v sousední buňce bude váha např. 45kg. Tak chci, aby se ta váha 45kg přiřadila do tabulky, kde je sumarizace Buď a Nebo.Děkuji za odpověď.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 73.0.3683.88

nejdřiv nastavení excelu - oblíbené- zobrazit kartu Vývojář (nebo někde jinde podle verze)v sešitu přepnout na kartu vývojář->vložit->zaškrtávácí políčko->na něj pravým tlačítkem a formát. ovládácí prvek->propojení s buňkou ->třeba B5->OKv buňce třeba B6: =KDYŽ(B5=PRAVDA;1;0) - pak už je to jednoduchá podmínka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP AppleMAC-Safari 5.0

Moc jsem popis nepochopil, ale na Buď a Nebo bych použil spíš přepínač, než zaškrtávací pole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 66.0

Mockrát děkuji za odpovědi. Pro upřesnění jsem myslela, že budu mít 2 sloupce v tabulce, kde v prvním sloupci bude vždy na výběr pole Buď a Nebo. Druhý sloupec bude obsahovat váhu v kg. Podle toho, jestli se zaškrtne Buď/Nebo tak se příslušná váha přiřadí do oddělené tabulky, kde bude sumarizace Buď popř. Nebo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Pole, Váha