Ahoj,chci se jen zeptat jak byste řešili následující situaci. Před cca 3 měsícema jsem si na ebay objednal jednu věc pro kamaráda v hodnotě cca 800 korun. Na ebay už jsem nakupoval mockrát a vždy měl dobrou zkušenost, buď přišlo nebo vrátili peníze. Jenže věc v daném termínu 6-8 týdnů nedošla. Kontaktoval jsem prodejce, pořád psal ať ještě počkám, že bude, bude... po dalších 2 týdnech mi došla trpělivost a napsal jsem mu, že jestli mi nevrátí peníze, dám mu nejhorší hodnocení a otevřu case na ebay. Druhý den byly peníze na účtě zpátky s poznámkou, že mě prosí kdyby to přišlo, abych mu to znovu poslal ty peníze, což chápu.O týden později jsem tu stejnou věc objednal s kamarádem znovu od jiného, protože o to měl zájem, tady v Čr se to prodává za 2500. No a za 4 týdny věc přišla v pohodě.No jenže... teď předminulý týden najednou došla i ta původní... a ukázalo se, že se to opravdu šprajclo někde v Evropě v nějakém přístavu. Jenže co teď. Já tu věc už nepotřebuju, nechci být svině, jenže já mu to platit nechci, už to mám, ale posílat to zpátky do Hong Kongu taky nechci. Nikde jsem samozřejmě přijetí nepodepisoval, takže když budu zticha nic se nestane a asi to udělám, protože mě jiná možnost nenapadá, máte někdo podobnou zkušenost? No a když už jsme u toho, toto mě fascinuje, chápu že nepodepisuju převzetí u věci za pár babek, ale toto už bylo cca 30USD. A když si objednám z Číny mobil za 3 litry taky nic nepodepisuju? Jak pak eBay řeší moneyback guarantee když někdo napíše že věc nedostal?