Dobrý den,na eBay nakupuji běžně a ne jen pro sebe. Už jsem si zvykla na ledacos, ale jedna věc mě zaráží.Moje kamarádka si objednala od prodejce z Koreje kabát v přepočtu za 420,-. Feedback byl kolem 95%, takže se mi zdálo všechno v pořádku. Jenže krátce po objednání a zaplacení se mi v historii u objednávky objevil tento text:"We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter."Říkala jsem si, že to zatím nechám být, protože u bundy, kterou jsem si objednávala já se to objevilo taky. Ta sice nepřišla, ale po poslání zprávy mi peníze okamžitě vrátili zpátky.Tady jsem poslala jednu zprávu a otevřel se případ. Nic. Druhou, už s výhružkou negativního feedbacku a taky nic. Nakonec mi od eBay přišel email, že když se nic nebude dít do 3. listopadu tohoto roku, případ automaticky uzavřou. Jenže pak už s tím nebudu moct nic dělat. Všude píšou, že kdybych měla nějaký dotaz mám se obrátit na Resolution Center, ale tam mě to pokaždé odkáže na otevření případu, který evidentně nic nevyřeší! Navíc jsem se zpětně podívala na profil prodejce. Feedbacky nikde, jen 4. Samé negativní a na tu samou bundu, co jsem objednávala.Co mám teď dělat? Už jste někdy někdo tohle řešil? Horší to je o to, že peníze nejsou moje. Neříkejte mi, že to eBay nemá nijak ošetřené.Díky za odpovědi