Hezký den,měl jsem svůj FB účet propojený s Google autentifikátorem a používal dvoufázové ověření. Bohužel mi z ničeho nic zdechl telefon a výrobce řešil výměnou přístroje. Po natažení všeho ze zálohy ale nebyl nový telefon spárován s účtem a pro jeho spárování to po mě stále požadovalo autorizační kod, který jsem už ale nemohl vygenerovat. Na změnu způsobu ověření pomocí SMS to opět chtělo zadat kod z G.A. Další možností ověření nabízeli "Schválit z jiného zařízení". Dle FB v prohlížeči při pokusu o přihlášení měla vyskočit událost a měla se dát schválit. V životě se mi žádná notifikace ani na iMacu ani na MacBooku v prohlížeči neukázala. Takže tudy cesta taky nevedla. Bylo mi nějakými známými doporučeno sehrát to na ukradený účet, že si obnovím komplet přístupy. Udělal jsem tedy možnost číslo jedna, ověření přes 3 přátele. Zadal jsem nový email, zaškrtl, že telefonní číslo již nemám k dispozici a na nový účet mi přišel link na tvorbu nového hesla. To proběhlo. Facebook mě odhlásil ze všech zařízení a řekl, že se mám přihlásit novým heslem. Po zadání nového hesla vyskočila hláška "Zadejte autorizační kod z vaší aplikace" ... A byl jsem tam co předtím... Bohužel s tím rozdílem, že už nejsem přihlášený ani na jednom zařízení a tudíž se do profilu nedostanu. Vzhledem k tomu, že tam mám zaplacenou reklamu, kterou nyní nejsem schopen ukončit, denně mě to žere peníze, přišel jsem o správcovství X skupin ve kterých jsem jediným správcem a mám tam placené reklamy, je to docela problém. Na zprávy podpory nikdo neodpovídá, když na přihlašovací stránce kliknu na odkaz pomoci, pošle mě to na stránku která neexistuje a nebo mi to nabídne možnost zadat záchranné kody z G.A. které ale bohužel nemám, protože byly uloženy v tom zdechlém telefonu a ze zálohy se neobnovily (byly v zamčené složce).Existuje reálná možnost, jak se spojit s někým z FB? Zkoušel jsem i volat na číslo do USA, kde konstatně automat zahlásí že podpora je v tuto chvíli bohužel… nedostupná a že je má člověk kontaktovat přes nápovědu a support, na který už 3 týdny nikdo nereaguje. Díky moc za radu. Ukázat celý příspěvek