Je to ve firmě, tak jsem to sdělil síťovému mágovi. Přišel, vyzkoušel, zjistil že nekecám, vymontoval, poslal na reklamaci, sdělil, že na vyřízení reklamace má dodavatel ze zákona měsíc a tím to prozatím skončilo. Na můj ponížený dotaz se mi dostalo odpovědi, že to snad bude příští týden vyřízené - to akorát doběhne ten měsíc.Podle mého názoru BFU reklamační řízení proběhne tak že dodavatel převezme vadnou mechaniku, zkontroluje doklady, jestli je skutečně od něj a v záruční lhůtě, zkusí zapojit do počítače, zjistí že nejde, hodí na hromadu, vezme ze skladu novou a pošle zákazníkovi, případně sdělí zákazníkovi, že reklamaci neuznává protože zákazník zacházel s mechanikou v rozporu s návodem (strkal do ní dévédéčko a pokoušel se ho číst) - práce cca na dva dny pokud do toho vleze nějaký státní svátek. Ten měsíc se pak čeká proto aby se zákazníci zbyrčně nerozmazlovali.Ale možná že se mýlím, třeba taková mechanika se posílá do Afriky kde kolem ní tancuje domorodý kouzeník a pokouší se ji nečistými silami přimět aby se sama spravila a jelikož je zcela vytížen ta měsíční čekací doba je tak akorát aby to stihnul.