» Poradna » Programy

Doskakovanie textur

 |   | 

Skoro vo vsetkych hrach mi doskakuju do dialky textury. Je to normalne? Moja zostava: AMD ATHLON 64 X2
4800+, 2x1gb ddr2 800MHz, MSI 8800GT OC 512MB. Vsetko nastavene na maximum v 1280x1024.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | 

Vubec nevim, co si predstavit po slovy "doskakuju do dialky textury".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Tedy, jsem hrdý na to, že rozumím i východňárům od Ukrajiny, ale tohle taky nechápu. Jestli myslíš nesprávnné protahování některých polygonů (s texturama) jakoby do dálky, tak to dělá u nVidií obvykle přehřívání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Pridavam se k ostatnim. Co tim myslis? lepe popis problem nebo jeste lepe, udelej par screenshotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

no takze. Napr: Call of duty 4: Som priblizne 100m od travy ktoru nevidim a ked pridem blizsie tak zazrakom tam uz je. Alebo ked bezim tak sa nacitavava trava v dialke. Je to normalne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

asi nemas dobre vetranu skrinu a prehrieva sa grafika, je to overclock verzia a tak ma super teploty, ak ti to robi dlhsi cas je mozne ze je aj odpalena. 8800vky su tym zname ze odchadzaju pri prehrievanmi pri overclock

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

teplota v zatazi cca 80 stupnov celzia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Rozumím tomu asi jako tomuto (převzato): Pendoľino (Slovenská východňárština)

To toten rihlo vlak Pendoľino prehadza dzedzinami a malima mestami bez teho, žebi še tam na zastafkoch zastavil. Šickim jasno, že tak čas šetri. Ta viskušaj dostac keľo času zabere vlaku jedno zastaveňe še. Jak barz še spozdzi toten vlak kedz še na zastafke strime len das jednu minutu. Pendoľinu čo idze richloscu stošescdzešat kilometre za hodzinu treba tak das tišic metre kejdz sce celkom zastac. Keľo metre mu na to ozaj treba zaviši od teho jaki je češki a jaki je dluhi a od veľo inakšich vecoch. Rozbehuje še aľe oveľo dluchši. Žeby še to jednoduchši počitalo, si možeš zobrac, že caha zos silu dvasto kilo Ňewtony a že je češki tristošedzemdzešat tony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

fakt nikdo nevie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Možno aj vie, ale přečti si odpovědi - zdá se, že zatím nikdo nepochopil, na co se vlastně ptáš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Píšeš,že jsi ve hře dal všechno naplno.Tak uber a bude to dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Tota mašina je šalena ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

je to normální, dnešní mašiny nejsou dost výkonné abys mohl mít na všechno neomezený dohled, proto se některé detaily (jako tráva) zobrazují až když přijdeš blíž
když mě to moc sere tak prostě vypnu zobrazování takových věcí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Mam este nieco. Divam sa z dialky na auto je trosku ine a ked idem blizsie tak sa jeho textury trochu pozmenia. Myslim ze sa doostruje. Je to normalne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

To je normalni.
Proste na dalku vidite objekt bez textur, bliz uz je videt "nejaka" textura a az teprve opravdu zblizka je textura skutecne detailni.
Je to ten samy princip optimalizace jako u te travy vyse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Je to normalne a da sa to ovplyvnit nastavenim ovladacov. To iste s tou travou.
Ale zabudol som ktora polozka to je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Protoze na tohle zadna polozka v ovladacich neni! :o))

Primo v nastaveni detailu v nekterych hrach se to ladit da. Moznosti jsou v kazde hre jine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ale je
Da sa to nastavovat priamo v hre alebo urobit systemovo a nastavit to na pevno alebo osobitne pre kazdu hru cez profily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

a kde sa to da na pevno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

nastavit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

NVIDIA control panel. Priamo v ovladacoch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

A kde presne se nastavuje dohlednost v ovladacich GK?
Kde presne se nastavuje strategie, kterou hry voli pro pouziti jednotlivych kvalit textur tak, jak popisuje tazatel, v ovladacich GK? (Cili ne maximalni kvalita textur / komprese textur! To neni to, o cem jsme se tu bavili.)
:o)))
Odpovedi:
Nikde.
Nikde.

Moznosti nastaveni kvality zobrazeni v ovladacich jsou sice bohate, ale zrovna tyhle veci tam nejsou. Obecne byva vzdy jistejsi vse ponastavit primo ve hre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak som to nasiel. Vola sa to "Texture filtering - Negative LOD bias".
Ked to nastavis na Clamp tak ju prinutis aby neredukovala textury a modely pre lepsie FPS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

To s tim souvisi jen malo. Je to o maximalni kvalite textury, ne o vyse popisovanem chovani hry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

PS: V pripade nesouhlasu overte testem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Popisem vam problem co mi robi aj v inych hrach. Crysis: Pocas chodze sa nacitavaju niektore kriky,smeti, budova z dialky akoby bola rozmazana a ked pridem k nej tak sa doostruje. Call of duty 4: Napr misia training to je ta prva misia robi mi ze idem pesi a na ceste sa nezobrazuju smeti a ked pridem k nim co ich nevidim a zrazu potom vidim. Je to normalne? Robi to vsetkym? V hrach mam vsetko nastavene na high bez vyhladzovania v crysis a v call of duty 4 mam vsetko na maximum s vyhladzovanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: James