» Poradna » Mobily

Diagnostika a oprava

 |   |  Android Chrome 62.0

Dobrý den, koupil jsem si starší LG G3, záruku jsem dostal 3mesice a po 5mesicich odešla wifi a bluetooth, obchod kde jsem koupil mobil je i servis, zanesl jsem ho tam, mobil fungoval pouze nešla wifi a bluetooth, po 3 týdnech mi řekli že je vadna deska a bude to stát 2400,- odmítl jsem opravu a vzal si mobil, bohužel nešel zapnout a já jim ho donesl zapnutý. Nyní mi už druhý týden tvrdí že to stále řeší.Je nějaká doba na opravu když mi mobil dodelali úplně a nejde zapnout jejich vinou?Ze zákona na pozáručních servis není stanovena lhůta, ale oni mi nevrátili mobil ve stavu v jakém jsem ho přinesl.Mám nárok na odškodnění či musím prostě čekat? Díky za infoHonza

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Mám doma taky desku LG G3 u které nejde wifi. je to přehříváním. Když jsem tam dal teplovodivou pásku tak chvíli jela a pak zase ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

No tím to rozhodně není ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 62.0.3202.94

Pokud prodejce nenapsal na doklad, že je vadný nebo na náhradní díly, tak tříměsíční zárukou porušil zákon. Nikoho tím nesoudím (ani joudu, který to odkýval při koupi ani vychcánky, kteří takto zneužívají důvěru lidí a jejich akutní finanční tíseň hrát si na hogofogo), pouze konstatuji daný stav věcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Diagnostika, LG G3, Druhý týden, Odškodnění, Lhůta