» Poradna » Hardware

CZC-Reklamace

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94  |  [95.82.128.---]

Zdravím, nevíte někdo jakým způsobem CZC kontaktuje zákazníky po vyřízení reklamace ? Mám na reklamaci GK a už je 28. den a zatím nedošel žádný mail ani SMS, nic. Taky je možnost, že mail došel do spamu a smazal jsem to. Tak bych se rád ujistil jestli opravdu napíšou, abych tam nešel zbytečně.

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 7 IE 9.0  |  [83.208.16.---]

Prodejce NEMA ze zakona povinnost informovat spotrebitele o ukonceni reklamace takze se jim zkuszte ozvat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 9.0  |  [83.208.16.---]

Ale CZC má uvedeno v reklamačním řádu:"O ukončení opravy bude kupující vždy informován oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků. Pokud si kupující však zboží nevyzvedne do doby, kdy výše skladného převýší cenu reklamovaného zboží, bude toto zboží použito na úhradu skladného."http://www.czc.cz/reklamace/clanek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 16.0  |  [37.44.16.---]

Já když sem měl před měsícem PC na opravě,tak mi přišel mail a zavolal mi servisní technik.Ale to sem tam měl celé PC.Se podívej na svůj účet na stránkách tam bys měl mít reklamace a tam máš sloupeček vráceno,tak se mrkni i tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94  |  [95.82.128.---]

No tam je furt jen ten protokol co mi vytiskli při reklamaci, nic nového se tam neobjevilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 16.0  |  [37.44.16.---]

Tak to ještě nevyřídili,čekal bych to zejtra pokud nic tak bych si šel v pondělí pro prachy,který maj povinnost ti vrátit,když to nestihnout do 30 dnů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94

To je omyl, nemají povinnost ti to vrátit do 30 dnů. Do té doby musí vyřídit reklamaci a to klidně znamená, že jim to leží opravené na prodejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 16.0  |  [37.44.16.---]

Pokud nestihnou vyřídit reklamaci do 30 dnů od převzetí,tak mají povinnost ti pod těch 30 dnech vrátit peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94

Ano - vyřídit. Nikoliv vrátit, to je rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94  |  [95.82.128.---]

No to bych spíš využil možnost toho vyměnit kartu za novou stejnou nebo s lepšími parametry Myslím to tam mají taky někde v reklamačním řádu jak jsem si to pročítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 9.0

"Myslím to tam mají taky někde" to znamená h\0vn/0 vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94  |  [95.82.128.---]

Reklamační řád -> Vady neodstranitelné Kupující spotřebitel má v případě výskytu neodstranitelné vady, která brání užívání zboží jako zboží bez vady, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci. Výběr záleží na spotřebiteli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 16.0  |  [89.176.207.---]

Stav reklamace je vidět na jejich stránkách po přihlášení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 22.0.1229.94

Mozna to delaji jako v Alfe. Poslou ti zpravu 30. den reklamace. Casto to tak delaji, pokud se reklamuje zbozi pred koncem zarucni doby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět



Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost