Tak trochu podobná věc se mi stala na PaySafeCard. Založil jsem si účet a poslal jsem si tam 300,-Kč, pak jsem přes tento účet chtěl něco zaplatit a narazil jsem na problém,, účet je zablokovaný.... Nevěděl jsem proč? Kdo jim na to dal právo...... Tak jsem jim začal psát na podporu. Po pár dnech mi odepsali, že chtějí fotografii bloku, který jsem zakoupil a na této fotografii musí být můj občanský průkaz... No řekl jsem si, to si snad dělají p..... To nemůžou myslet vážně, o tom se v reklamách o PaySafeCard nezmiňovali, ale dobře, tuto fotografii jsem jim ještě ten den poslal. Další den mi poslali, že chtějí doklad o koupi kupónu. Už velmi nerad a velmi naštvaný jsem jim poslal doklad o koupi a žádal jsem je o urychlené odblokování mých prostředků na jejich účtu a nebo přeposlání peněz zpět na můj účet.Po tomto se nic dalších pár dní nedělo a po pěti dnech mi poslali, že chtějí můj účet za telefon a výpis z bankovního účtu.... To už přetekl pohár a poslal jsem je do prdele, ať si sežerou těch 300 Kč, že mi to za tohle nestojí.Následující den mi poslali, že chtějí jen doklad o koupi, že jsem kupón koupil na své jméno. (Ten kdo někdy kupón PaySafe kupoval, ví, že se na jméno nic nekupuje, že ho prostě objednáte na e-mailovou adresu a zaplatíte převodem). Tak jsem jim musel vysvětlit, jak se jejich produkt vlastně kupuje a žádný takový doklad, jako třeba faktura s mým jménem samozřejmě neexistuje. Poslal jsem jim tedy informace přesně o tom, jak jsem vlastně jejich kupón zakoupil, kdy na toto následující den následovala informace, že mou žádost přeposílají na jiné oddělení.Následující den po mě chtěli další informace:- K čemu používáte paysafecard kupóny nejčastěji.- Kde obvykle kupujete své paysafecard kupóny (všechna přesná místa, názvy měst, weby).- Zda-li jste někdy přijal PIN kódy od jakékoliv třetí strany.Také Vás poprosíme o Váš občanský průkaz společně se selfie (foto… obličeje) na jedné fotografii.Tyto informace jsem jim poslal, po čemž mi další den opět napsali, že mou žádost přeposílají na jiné oddělení.Následující den mi přišla zpráva, že mám účet zablokovaný, neboť mám běžnou verzi účtu a tuto musím upgradovat na účet UNLIMITED...Postupoval jsem dle návodu, kde jsem musel do systému nafotit svůj občanský průkaz z obou stran a zodpovědět dotazník, jaký znáte všichni z banky, kde si jdete zakládat účet. Ještě ten den mi přišla zpráva, že je můj účet ověřen a mohu platit na internetu....S nadšením jsem otevřel účet paysafecard a to byste nevěřili, účet byl z bezpečnostních důvodů blokovaný... Opětovně jsem psal na podporu, z počátku slušně, později už to nešlo, kdy mi přicházely zprávy, že je můj požadavek přijat, ale už nikdo z podpory neodpovídal. Nakonec jsem se asi po dalších 10 dnech dočkal a účet byl zprovozněn a funkční... To bylo začátkem října 2020. Účet jsem tedy nadšeně používal a spotřeboval jsem kredity a z toho důvodu jsem včera 2.11.2020 zakoupil kartu PaysafeCard za 300Kč a vložil na svůj účet MyPaysafecard. Pak jsem chtěl nakoupit zlaťáky ve WOT, a to byste nevěřili, co jsem zjistil... Mám opětovně zablokovaný účet MyPaySafeCard... Psal jsem na podporu a čekám na reakci podpory se značnou dávkou vzteku............Pro ty, co chtějí bezproblémový účet na placení v herním světě, nemůžu na základě těchto skutečností bohužel vůbec doporučit využívání služeb MyPaySafeCard. Ukázat celý příspěvek