Chyba v autentikaci na bázi protokolu SSL/TLS, např. z i-prohlížeče při komunikaci v protokolu https (typické pro Chrome).
Může to způsobit:
A/ nekompatibilní 32-bit i-prohlížeč v 64-bit OS (viz např. Chrome);
B/ nekorektní/falešný certifikát na straně serveru a|nebo klienta;
C/ nekompatibilní 32-bit klient VPN|routeru (např. CISCO);
D/ nesprávně nastavený protokol SSL v IIS (pokud neprovozuješ IIS, tento bod se Tě netýká).
Co s tím?
(A) Odinstaluj Chrome a používej nativní MS WIE.
(B) OS je napaden exploity.
Nabootuj ze záchranného média a obnov bezvadný stav OS ze zálohy.
(C) Požádej správce VPN|výrobce routeru o kompatibilního 64-bit klienta.
(D) Nastav korektně protokol SSL v IIS:
http://www.iis.net/learn/manage/configuring-security/how-to-set-up-ssl-on-iis
Netýká se Tě žádný z výše uvedených bodů? Pátrej po skutečné příčině.
Pokud Ti to zásadně vadí a nemůžeš tyto chyby ovlivnit, zakaž logování SSL/TLS v registru:
---------
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SecurityProviders\SCHANNEL]
"EventLogging"=dword:00000000
---------