Taky děsná zkušenost!! Volal řidič , kde jsem, že veze balík. Říkám v práci. Prý co má teď dělat. Odpovídám , aby mi ho nechal v PPL Parcelshopu, kousek od mého domu, přímo v naší dědině. Prý zpátky už nepojede, že musí dál a že mi balík nechá někde schovaný. Prý to tak běžně dělá. Striktně jsem to zakázala a když se blbečkovi nechtělo kousek zpět, tak jsem to nechala na zítra s tím, že jsem si nakonec změnila uložení balíčku v městě, kde pracuji. Vše oficiálně na webu. Přišel email, že balíček bude uložen tam. Druhý den ráno zpráva od stejného řidiče, že mi veze balíček opět domů. Ihned mu volám, že balíček má být uložen jinde. Prý jestli jsem to měnila, tak údajně to stejně nikdo nikde nečte, a všichni řidiči jsou už pryč, aby mi ho dovezli na určené místo. To jsem nepochopila, ale z důvodu časové tísně doručovaného balíčku jsem souhlasila, že mi to nechá přímo na hlavním depu, a tam si ho ještě v ten den vyzvednu. Přijdu na depo v 18.00 hodin a po 40 minutách usilovného hledání, mi nikdo není schopen říct, kde mám balíček!!!!!!!!!! A tak tady platí, že je to vše o lidech!!! Jeden jediný řidič a dokáže zařídit, že vám balíček bude doručován 3 dny, takže ho nedostanete včas i když vám obchod zaručí rychlé dodání zboží a navíc se ztratí. Vlastně se třetí den našel, ale další řidič vám řekne, že ho má úplně vzadu v autě celý zaskládaný a vy víte, že je v něm skleněná křehká lampička, která tímto způsobem cestuje už 3 dny! Sama jsem zvědavá, jak bude vypadat .:-