Sbohem PPL!
Souhlasím, PPL je tragická firma jejíchž služby již sami dlouho nevyužíváme. Naši zákazníci a dodavatelé, bohužel, ale ještě občas ano. A to je kámen úrazu.
Areál, v němž sídlí naše firma, se přechodně rozhodnutím majitele začal zamykat. Bránu lze jednoduše na dálku otevřít telefonem. Všichni přepravci to pochopili, jednoduše zavolají a my jim otevřeme atd......Jen kurýr PPL - takový arogantní týpek - nikoliv. Přijede s balíčkem a když je brána zavřená, což je téměř vždy, tak zase odjede. Jak mi vysvětlili v zákaznickém centru PPL, není jeho povinností nám zavolat a není nic v rámci celého slavného systému PPL, co by ho k tomu donutilo, je to prý jeho dobrá vůle! My Jsme povinní prý mít na bráně zvonek, protože ho nemáme a hned tak mít nebudeme, tak bych asi musela několik hodin denně u brány na parkovišti sedět, což je nereálné. Proto si pro balíčky jezdím po práci do depa, mám to kousek, jen 50 Km tam a 50 km zpět. Je to prý v lidech, říkala paní na zákaznické lince PPL, a měla svatou pravdu. Tak proč takové neochotné a nekomunikativní individua, kterým činí potěšení, škodit a neštvávat lidi, tedy zaměstnávají? Nevím, asi je zlá doba. Nemá cenu se rozčilovat, a tak jen v klidu oslovuji postupně všechny naše dodavatele a zákazníky informací, že prostřednictvím PPL již není možné k nám nic zasílat. A pokud máte s PPL podobné , či jiné veskrze špatné zkušenosti, udělejte to také! Sbohem PPL!