» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Česká Pošta vs. PPL - zkušenosti

Joe  |  18. 2. 2011 22:21:18  |  Odpovědí: 2

Já teda problém nemam ani s jednim a objednávam celkem často,zkrátka když vím že budu mít čas a budu doma tak si to objednam přes PPL (je to rychlejší a mam jistotu že mi zazvoní u dveří)
A když vim že nebudu mít čas čekat doma,tak si to objednam přes poštu,ta mi doma ve schránce nechá lístek a já si dojdu pár metrů na poštu pro balíček. NIKDY se nestalo že by něco nepřišlo nebo by to bylo na cestě bůhví jak dlouho.To že jim to trvá v tom obchodě ve kterém jste si to objednali to je jiná věc,ale od informace z obchodu že zboží předali přepravní službě je to VŽDY otázka 1-2 dní maximálně 3 a to se mockrát nestalo.
Tak to je ode mne takové nezávislé posouzení.
Využívam obě služby celkem často a jsem s nimi spokojen.
V každé firmě a společnosti lidí platí že jsou lidi takový a druhý zkrátka makový,tak to je a jinak to nebude. Já mam holt štěstí na slušné lidi od PPL a Pošty také. ,,Zatím" .

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.