» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Call centrum na mobil

AnJa  |  29. 4. 2019 22:08:47  |  Odpovědí: 2

Přesně dnes není problém u velkého telekomunikačního operátora mít zřízeno virtuální číslo (např. nějakou zelenou linku typu 800xxxxxxx) a za tím mít "plechovou hubu" která pak bude ty hovory fyzicky spojovat na dané koncové číslo. Samozřejmě že tato služba je placená, ale nemyslím si že by o bylo nějak hrozné, pár stovek měsíčně. Další možností je koupit vlastní telefonní ústřednu , která toto běžně řeší .Jedno jestli klasickou nebo VOIP, záleží co preferujete a jestli již máte nějakou technologii v provozu. V ústředně se nastavují pravidla příchozích / odchozích hovorů, prakticky vše dnes již probíhá skrz sw v PC a lze to přirovnat k vytváření pravidel pro emaily např v Outlooku. Záleží na Vás zda půjdete jednorázovou investicí a sám si to nainstalujete / zprovozníte nebo zda využijete nějaké nabídky od operátora.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Omlouváme se za zdržení, ale počítačová síť, ze které se připojujete, zatím nebyla zařazena do seznamu důvěryhodných. Vaše odpověď se proto v poradně ukáže až po schválení. Nemělo by to trvat déle než jeden pracovní den.

 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu