» Poradna » Zpět na dotaz

c# objekty

Jenkings  |  15. 9. 2012 12:11:04  |  Odpovědí: 2

Zdravím. Dělám takovou hru v C# a potřeboval bych poradit s jednou věcí: mám třídu mob . Ve hře mám vytvořený objekt mob m1 = new mob(); a potom například ve funkci mám něco jako například toto: public void uberhp() { m1.setHP() = m1.getHP() - 10; } a potřeboval bych poradit , jak to udělat, kdybych měl například těch mobů víc (m1 , m2 ,m3..) , abych nemusel každému objektu zvlášť nastavovat HP ,ale např. že bych všem mobům ubral 10 hp . s C# teprve začínám a nějak nevím jak bych ten cyklus udělal. Díky za každou radu

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.