Ahoj,před časem jsem koupil novou baterii do notebooku u CZC a vyzvednul jsem si ji v prodejně (podle razítka zřejmě frančíza). Baterii jsem kupoval na IČO.Baterie po druhém nabíjecím cyklu ztratila kapacitu a nešla nabíjet - tak šla na reklamaci. Borec v prodejně mi nabídnul, že lepší než reklamace je vrácení zboží ve 14 ti denní lhůtě - což mi přišlo logické. Dostal jsem protokol - až doma jsem si všimnul, že tam píšou, že se zboží nedá vrátit, pokud je koupené na IČO. Měsíc se nic nedělo a pak se baterie vrátila na prodejnu s tím, že vrácení z důvodu prodeje na IČO byla zamítnuta. Během té doby jsem si musel koupit jinou baterii - to mi i poradil borec při sepisování protokolu.Vrácenou baterii jsem obratem reklamoval s tím, že preferuji vrácení peněz. Po měsíci přišlo vyjádření, že posílají novou baterii - to je hezké, ale co s ní dál :) Reklamaci jsem ještě nepřevzal ... ale asi nezbyde nic jiného ... nebo máte nějaký jiný tip co tím??S CZC jsem nebyl nikdy moc spokojený, ale tímto s nimi končím ... nepoloží je to, ale od nich už ani flash disk.Packy