Zdravím všechny ,kteří máte problémy s organizací pomalou a plnou zlodějů , pod známkou Č.pošta! I Já mám 11 balíčků v Praze dost dlouho ,6 týdnů a pod. Některé dva dny. Jeden balíček mám 5.2 km od místa bydliště (Brno) od 17. Prosince 2017,ale mají asi čas, z Vídně balík sem měl v Brně za 3 dny a za 17 dní sem ho dostal do rukou ,to je paráda" . Pár balíčku mi zmizelo nenávratně bez náhrady škody, pár mě proplatil přes PayPal prodejce zpět peníze. Pošta krade ale mají svoje stanovy , když se balík stratí odvolejte se na prodejce on je dosavadní majitel a ať si stěžuje on(prodejce) toto trvá ale několik měsíců . Pošta neuzná že to prošlo přes naše hranice a že v tom mají bordel oni , Úplně logická věc jednou je to v republice tak nevím co s tím má společnýho prodejce který dostal zaplacený než to odeslal. Nezbývá než čekat a doufat. Deně mě píší emaily jestli jsem obdržel zboží, jen odpovídám že ne. Dokonce sem se dočkal od pošty odpověď že nemám venku nakupovat, . Tak to mám asi podporovat tady ty darebáky kteří si přiráži na zboží až tisíce % to snad ne! Většinou Vám prodejce 30 dní od lhůty dodání co je na obědnávce vyhoví a řeší to nebo vrátí peníze, ale u mě šlo o pár stovek.. Znám řešení ke kterému jednou musí dojít : Když má můj pes čip a tvrdí že ho vyhledání kdekoli, tak v některých balíčkách by se to vyplatilo kdyby to šlo, To by jsme se divily !!!!!!! Tady stojí čip 300kč a v Číně odhadují desetinu naší ceny. No na závěr podívejte se na tu obědnávku pište prodejci a vydržte , jinou možnost nemáme. S pozdravem.