Ahojte.Chtěl bych se vás zeptat, zda-li někdo máte zkušenosti s autorizovaným Lenovo servisem. Pořídil jsem si ThinkPad E14 s Ryzenem a momentálně přemýšlím, zda-li bych měl investovat do rozšíření základní záruky 2roční carry-in (rozšířená zdarma z 1 roku).. na 3roční carry-in.Tuto záruku lze na internetu dohledat pod názvem "Lenovo rozšíření záruky ThinkPad E 3r on-site NBD (z 1r carry-in)".Nejsem si jistý, zda-li se investice vyplatí, protože s Lenovo servisem nemám žádné zkušenosti. Mám první ThinkPad a u modelu E14 2. generace to vypadá, že se na něm v budoucnu nemusí nic pokazit, ale jistý si být nemohu. Během používání jsem si všiml, že mi od výroby přišla klávesnice, na které pár kláves při stisku vrže a momentálně si začínám všímat velmi mírně pískajícího usb-c konektoru při nabíjení. Je to, prosím Vás, u usb-c konektoru běžné? Mám známého, který vlastní stejný typ a z usb-c jde taky slyšet stejně zvuky. Podělíte se, prosím, o své zkušenosti? Předpokládám, že v případě reklamaci u aut. servisu s carry-in zárukou můžete svůj notebook zaslat poštou v případě, že u sebe v místě bydliště nemáte pobočku a oprava by v případě řady ThinkPad neměla trvat více než cca 5 dní. Jak to řešíte vy? Záruka on-site je přímo u zákazníka, doufám, že do druhého dne od oznámení závady. Nicméně opět nedisponují žádnými zkušenostmi.Díky.