» Poradna » Mobily, audio, video

Apple Reklamace

 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s reklamací v iwantu? Před lety jsem si u nich zakoupil iPhone 6 i s drahou zárukou (Cardiff), po tom co mi na telefonu prasklo sklo displaye, šel jsem tam v domnění, že když jsem si zaplatil záruku, tak to bude bez problému. Jenže, když jsem tam přišel, tak mi bylo řečeno, že během roku se změnila pojišťovna a že ho můžou opravit, ale že veškeré opravy si musím zaplatit. Nedávno jsem si zakoupil iPhone Xs s tím, že už bez příplatkové záruky, se kterou mě stejně potom vyhodili. Nedávno mi prasklo sklo na display i přesto, že jsem na něm měl ochranné sklo (PanzerGlass). Když jsem šel jestli by mi ho mohli v záruční době opravit, tak mi bylo řečeno, že bych musel mít tu jejich záruku. Nevím jak v takovémhle případě postupovat. Můžete mi ,prosím, poradit?

Odpovědi na otázku

 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

A jak bys měl postupovat? Prasklý displej není výrobní vada na záruční reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 79.0.3945.88

Cardiff záruku proti prasknutí displeje a nebo ukradení nabízel. Prakticky to bylo právně nevymahatelné a platil jsi z toho akorát manažerům Cardiffu Vánoce v Aspenu. https://www.televizeseznam.cz/video/adost/pojisteni-nep...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 79.0.3945.88
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Reklamu je se výrobní vada nikoliv poškození špatným používáním, nikoliv třetí osobou atd...Vše ostatni je malý mimo zákon o ochraně spotřebitele a je to o tom jakou servisní službu nebo pojištění jste si při platili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 71.0

V prvnim pripade jde o nechvalne znamou pojistovnu, ktera byla i v a dost s tunou, coz neznamena ze tim ze nekdo rozvazal s pojistovnou vztahy, ze jsi se na ni nemel obratit sam a vzit si na ni pravnika.V druhem pripade klasicka zaruka nekrije poskozeni padem nebo ohnutim, takze pokud jsi nemel zaplacene extra pojisteni, tak to neni oprava na zaruku, ale oprava v autorizovanem servisu za tve prachy. Samo ze muzes jit i do neautorizovaneho, ale nasledujici pokud o uplatneni reklamace bude hodnocen jako neopravneny, prave kvuli neatorizovanemu servisu jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 79.0.3945.88
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.121

Mechanické poškození není výrobní vada na které by se vztahovala záruka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 79.0.3945.88

Pojištění už z principu je výdělečná činnost pojišťovny. Nejde o charitu. Takže je jasné, že když pojišťovna chce dosáhnout kladného podnikatelského výsledku/zisku např. ve výši 20% z obratu, musí vybrat o +25% více peněz na sumárním pojistném, než vyplatí na sumáři pojistných plnění.Nebo-li jinak řečeno, z principu pravděpodobnosti zaplatíš na pojistném v průměru o +25% více, než z pojišťovny vytřískáš ve formě plnění pojistky.Nevyplatí se tudíž pojišťovat vůbec nic - pokud tě k tomu tedy vysloveně něco nenutí coby povinnost. Např. chceš hypotéku a podmínkou pro udělení hypotéky je, že se necháš pojistit proti ztrátě příjmu a invaliditě/smrti. Když si pojistku nesjednáš, tak zkrátka nedostaneš hypotéku a basta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Unknown Firefox 68.0

S tim nepojistovanim to neni az tak cernobile. U veci ktere si clovek dokaze koupit lusknutim prstu (rekneme do castky 2 vyplat) to je fakt nesmysl. U milionovych castek uz je to trosku jine, ale dostat realne z pojistovny naslibovane lneni bude chtit jeste investici do pravnika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Preci nejde vubec o cenu veci, ale jde vzdy o vyhodnost produktu, pomer cena/vykon, a to hlavni jak je pojistka kvalitni, jake ma vyluky, omezeni apod..To, ze 99% nabizenych pojistek pridejcem je pro zakaznika nevyhodnych neni problem pojistovny, ale zakaznika, ktery koupi. A jak uz to byva obchodnik zpravidla zataji slabe stranky a zmini jen ty nejzajimavejsi, aby chytil ovci. Jinymi slovy nerika nepravdu.A praskle sklo, urcite prasklo samo od sebe .Me tyto napady jako reklamovat praskle sklo neprestanou prekvapovat, lidem snad z toho vanocniho jidla zarusta motek tukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 79.0.3945.88

Veškeré příplatkové záruky, které si neřeší sám výrobce, ale jsou poskytovány pomocí některé z třetích stran (pojišťovny, leasingové společnosti, mnohdy i samotní prodejci) jsou jedním velkým podvodem na zákazníky s cílem získat z nich víc peněz. Pokud by sis pozorně přečetl smluvní podmínky (i ty psané tím nejmenším písmem) zjistíš, že jsou samá klička a situace popisované v nich prakticky nemohou nastat. Cca před měsícem jsem řešil se zákazníkem mimozáruční opravu, protože mu pojišťovna odmítla reklamaci uznat. Zákazník si uzavřel pojistku vůči náhodnému poškození. Telefon mu vypadl z kapse a praskl mu display. Rozhodl se jej reklamovat. Čekal měsíc na vyřízení reklamace a ve výsledku mu prodejce (OKAY) sdělil, že pojišťovna reklamaci zamítla, protože mu telefon nevypadl z uzamykatelné kapse a nehodě tak mohl s přehledem předejít.Když už se bavíme o Tvém případu, je debilita největšího řádu se v případě mechanického poškození zařízení, za které si prakticky může ty sám a nikoliv telefon, domáhat uznání záruky. Výrobce ti poskytuje záruku na funkčnost telefonu jako takového, to, že si telefon rozflákáš, za to už výrobce logicky nemůže nést zodpovědnost. Ruku na srdce. Taky by se ti nelíbilo, kdybys byl výrobce telefonů a lidi by ti nosili na reklamaci zničené, polité produkty a dožadovali se výměny za nový kus a ty jako výrobce tak takové blbce dotoval a šel do ztrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Hezky jsi to napsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 79.0.3945.88

Existují i výjímky, Několik nejmenovaných značek v rámci různých promoakcí toto nabízelo za symbolickou částku u určitých modelů v limitovaném množství. Pro ně to byla reklama zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 79.0.3945.88

Však ano, výjimky o kterých jsem se zmínil, kdy si reklamaci řeší sám výrobce, nikoliv pojišťovna, která se na tom akorát ve 100 % případů napakuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Cardiff, Pojišťovna


Určitě si přečtěte

Srovnali jsme česká města s IBM, Googlem nebo třeba Samsungem. Podívejte se, v jaké firmě „žijete“

Srovnali jsme česká města s IBM, Googlem nebo třeba Samsungem. Podívejte se, v jaké firmě „žijete“

** Nadnárodní korporace zaměstnávají stovky tisíc lidí ** Mají tedy velikost metropolí ** Srovnali jsme je s českými krajskými městy

Jakub Čížek | 15

Nový Edge je opravdu Chrome! Prohnali jsme prohlížeče benchmarky i vlastním unikátním testem

Nový Edge je opravdu Chrome! Prohnali jsme prohlížeče benchmarky i vlastním unikátním testem

** Nový Edge je postavený na Chromiu ** Prohnali jsme ho benchmarky a srovnali s ostatními ** Potvrdily nám, že je prakticky stejný jako Chrome a Opera

Jakub Čížek | 59

Vybrali jsme 21 programovatelných hraček a stavebnic pro děti i jejich rodiče

Vybrali jsme 21 programovatelných hraček a stavebnic pro děti i jejich rodiče

** Získejte děti pro matematiku a základy techniky ** Kupte jim hračku nebo stavebnici, které vdechnou vlastní život ** Vybrali jsme 21 stavebnic pro malé caparty i budoucí experty na A.I.

Jakub Čížek | 11



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu