Veškeré příplatkové záruky, které si neřeší sám výrobce, ale jsou poskytovány pomocí některé z třetích stran (pojišťovny, leasingové společnosti, mnohdy i samotní prodejci) jsou jedním velkým podvodem na zákazníky s cílem získat z nich víc peněz. Pokud by sis pozorně přečetl smluvní podmínky (i ty psané tím nejmenším písmem) zjistíš, že jsou samá klička a situace popisované v nich prakticky nemohou nastat. Cca před měsícem jsem řešil se zákazníkem mimozáruční opravu, protože mu pojišťovna odmítla reklamaci uznat. Zákazník si uzavřel pojistku vůči náhodnému poškození. Telefon mu vypadl z kapse a praskl mu display. Rozhodl se jej reklamovat. Čekal měsíc na vyřízení reklamace a ve výsledku mu prodejce (OKAY) sdělil, že pojišťovna reklamaci zamítla, protože mu telefon nevypadl z uzamykatelné kapse a nehodě tak mohl s přehledem předejít.
Když už se bavíme o Tvém případu, je debilita největšího řádu se v případě mechanického poškození zařízení, za které si prakticky může ty sám a nikoliv telefon, domáhat uznání záruky. Výrobce ti poskytuje záruku na funkčnost telefonu jako takového, to, že si telefon rozflákáš, za to už výrobce logicky nemůže nést zodpovědnost.
Ruku na srdce. Taky by se ti nelíbilo, kdybys byl výrobce telefonů a lidi by ti nosili na reklamaci zničené, polité produkty a dožadovali se výměny za nový kus a ty jako výrobce tak takové blbce dotoval a šel do ztrát.