» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Apple Reklamace

Radista  |  24. 12. 2019 15:15:58  |  Odpovědí: 3

Veškeré příplatkové záruky, které si neřeší sám výrobce, ale jsou poskytovány pomocí některé z třetích stran (pojišťovny, leasingové společnosti, mnohdy i samotní prodejci) jsou jedním velkým podvodem na zákazníky s cílem získat z nich víc peněz. Pokud by sis pozorně přečetl smluvní podmínky (i ty psané tím nejmenším písmem) zjistíš, že jsou samá klička a situace popisované v nich prakticky nemohou nastat. Cca před měsícem jsem řešil se zákazníkem mimozáruční opravu, protože mu pojišťovna odmítla reklamaci uznat. Zákazník si uzavřel pojistku vůči náhodnému poškození. Telefon mu vypadl z kapse a praskl mu display. Rozhodl se jej reklamovat. Čekal měsíc na vyřízení reklamace a ve výsledku mu prodejce (OKAY) sdělil, že pojišťovna reklamaci zamítla, protože mu telefon nevypadl z uzamykatelné kapse a nehodě tak mohl s přehledem předejít. Když už se bavíme o Tvém případu, je debilita největšího řádu se v případě mechanického poškození zařízení, za které si prakticky může ty sám a nikoliv telefon, domáhat uznání záruky. Výrobce ti poskytuje záruku na funkčnost telefonu jako takového, to, že si telefon rozflákáš, za to už výrobce logicky nemůže nést zodpovědnost. Ruku na srdce. Taky by se ti nelíbilo, kdybys byl výrobce telefonů a lidi by ti nosili na reklamaci zničené, polité produkty a dožadovali se výměny za nový kus a ty jako výrobce tak takové blbce dotoval a šel do ztrát.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.