» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Anti keylogger nefunguje, nebo je překonán/kompromitován.

zmfcz  |  11. 7. 2018 10:09:41  |  Odpovědí: 0

"mám nainstalován anti Keylogger, Eset, Awast Securityline, Tor - r. 2018. " - chyba, více antivirových řešení snižuje bezpečnost. V zásadě by ti mělo stačit následující - čistá instalace, vytvořit si uživatelský účet bez admin práv a v tom pracovat, nechat zapnuté UAC, nechat si Defender, pravidelně aktualizovat, zakoupit Malware Bytes. Vše ostatní je za vyšší cenu a úplně stejně účinné. Problémy, které pak máš, jsou důsledek nabořeného systému díky tvým experimentům se zabezpečením. Teda až na tohle - "email účet na gmail.com, je 2 fázově zabezpečen, kódem přes mobil. Přes toto se pravidelně otevře jen na základě hesla" - to se děje proto, že máš svůj prohlížeč dán mezi důvěryhodné a tam se kod z mobilu nevyžaduje. A ještě by mě zajímalo - "zaslané emaily neobdržím", to jako když jdeš na gmail.com, tak tam nevidíš nové maily? Nebo používáš nějakého desktop klienta?

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.