» Poradna » Mobily, audio, video

Alza Pozáruční reklamace, špatně opraveného telefonu.

 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Koupil jsem si iPhone, po půl roku 1x reklamovan (3) závady,- “výměna jednotky”, po 15 dnech druhá reklamace špatná deska,- “výměna jednotky” , plus ztráta ochranného skla. , telefon fungoval po dobu 10 měsíců, začal sám vybrovat,-“výměna jednotky”.To byla poslední reklamace v době záruky, teď po pár měsících odešla základní deska tak ze je telefon nepoužitelný (pruhy na display při zamrznutí).Šel jsem na diagnostiku, kde mi bylo řečeno že je v super stavu, ze deska jen tak neodchází po takové chvíli, a že telefon je repasovany, že u prodejce alza to tak bohužel bývá..Takže se budu snažit řešit, jaké telefony dávají reklamací tzv. Výměně jednotky. Nevíte zda jde s nimi nejak vyřešit, ze mi dali špatný telefon určitě ne v novém stavu, když ani ne po půl roce přestal fungovat ? Přitom v novém stavu by být měl.Nebo se to musí řešit jinými způsoby?

Odpovědi na otázku

 |   |  Linux Chrome 61.0.3163.79

Zaplatit posudek (znalce), zaplatit soudní poplatky a dlouho se soudit, navíc s nejistým výsledkem. Nemáš na to peníze, čas ani nervy? V tom případě na celou causu zapomeň, telefon vyhoď a kup si (jinde!) nový. Je to sice nespravedlivé, ale tak to (bohužel) je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 73.0.3683.75

Bohužel máte pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 66.0

reklamovat.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Chrome 49.0.2623.112

Pokud je telefon po záruce,tak nevím co řešíš ? Alza nic neopravuje,na to jsou specializované smluvní opravny a proč by ti měl někdo dávat nový telefon, stačí když je funkční po opravě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Funkční sice je, ale bohužel moc dlouho zadnej ze 3 repasu nevydržel.Kdyby na prvním novém telefonu vyměnily desku a vrátili mi zpět telefon můj použity jen s jinou opravenou částí, se stejným IMEI a nedávali nějaký šunt skládáný, určitě by vydržel déle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Ty máš nějaký problém s češtinou. Se ti nějak přehazují slova do divného slovosledu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

"a že telefon je repasovany, že u prodejce alza to tak bohužel bývá.."tvrzení že alza obvykle prodává repasovaný iphony jako nový a neupozorní na to zákazníka mi přijde dost přitažený za vlasy. Takovou "popularitu" by asi neměli zapotřebí ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Bohužel takovou popularitu má.Neprodává repasy, alespoň já se s tím nesetkal, pouze není schopna opravit zákazníkovi telefon ale radsi ho vymění za skladanku, což mu dává úplně jiný, na povrch “nový” telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Pochop, že Alza ani jiný obchod telefony sám neopravuje. Je úplně jedno, od jakého obchodu to máš, všem to opravuje servis a ty repasované desky jsou přímo od výrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Po pár měsících vůbec neznamená, že to souvisí s původními opravami. Nemáš nárok vůbec na nic. Bohužel, záruka skončila, smůla. Alza telefony neopravuje, řeší to servis výrobce a pokud použije repasovaný díl, tak je repasovaný výrobcem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 72.0.3626.121

Není pravda. Musí prokázat, že vada tam byla už v době, kdy zboží převzala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Oprava repasováním je u Apple naprosto běžná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 61.0.3163.100

Nech si telefon opravit jinde a za své. Alza nemá jediný důvod ti vycházet vstříc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Už se pracuje na diagnostice přesné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Alza telefony nijak neopravuje. Posila je rovnou nekam do autorizovaneho servisu.Apple bezne opravu dela tak, ze z opravy prijde repasovqny telefon.Zajimalo by me, cos s tim telefonem delal, ze tintakhle blbnul.Nicmene k otazce - neudelas s tim vubec nic. Telefon jiz neni v zaruce, takze nevim, co bys s nim chtel udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Asi má opravdu špatný autorizovaný servis, už z toho co jsem si přečet od jiných zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To jsi četl blbě. Ten servis je jeden pro všechny obchody. Takže je úplně jedno, jestli to je z Alzy nebo jiného obchodu. A ty repase dělá přímo Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Jsi v dost blbe situaci, pokud jde teda jen o to ze se v servisech veci nemeni jen za nove dily, ale proste se vezme deska z telefonu, kteremu zdechl displej, pripadne je deska nejak opravena, no a asi to zahrnuje i vymenu za jine funkcni a klidne i poskladane kus. Jde o provedeni tehle opravy a to musi posoudit znalec.https://www.skrblik.cz/nakupovani/zakony-a-prava... Defakto budes po znalci chtit vyjadreni ve veci- zda komponenty telefonu vykazuji znamky opravy a hlavne zda tato oprava byla provedena poradne a zda diky logicky nasledne nedoslo k znefunkcneni telefonu. Dalsi vec je jak se tohle bude divat asi soud, nevidim to ruzove. Defakto na to mas 3m od vyrizeni reklamace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 65.0

Jakýkoliv pokus to řešit, je naprosto zbytečný. Neexistuje nic, jako záruka na záruční opravu. Zakoupené zboží má záruku na funkčnost 24 měsíců + doba, kterou případně strávilo zboží na reklamacích. A neexistuje žádný zákon, který by zakazoval použít při záruce repasovaný náhradní díl. V podstatě jediným měřítkem správnosti provedení záruční opravy je to, zda po opravě přístroj funguje tak jak má a vydrží tak fungovat do konce záruční doby. To se stalo a tím to pro prodejce končí, nemá už vůči spotřebiteli žádné další závazky, i kdyby se přístroj porouchal jeden den po skončení záruční lhůty, nemá už šanci nic vymáhat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Ano to vím, kvůli reklamacim na alze jsem si přečet až až.Ale ze mám repas a ne nový telefon jsem zjišťoval až teď po porouchani.Ale doba funkčnosti telefonu bez jediného skrabance, noseneho v obalu a ochranného skle je opravdu směšná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Alza řeší reklamace úplně standardně, stejně jako každý velký e-shop. Opravy posílá do stejných autorizovaných servisů, jako ostatní shopy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 73.0.3683.75

Alza (ač ji nemám v lásce) v tom je nevině. Nezamyslel jste se nad kvalitou Iphonu obecně? Někde tady v diskusi je odkaz na statistiku poruchovosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

SE tam nevidím, když srovnám s jiným starším SE telefonem pracovním, obouchanym, nošeném bez kritu, tak nechapu jakto ze můj “nový” telefon, málo používaný se tak rychle rozbije.Ještě dodatek, ze první reklamace nového origo telefonu byla malá závada, po výměně za repas už odchazela jen základní deska😅(2x)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Bohužel mě se to stalo 4 měsíce po opravě, opravdu to má některá elektronika dobře vypočítáné..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To není vypočítané, to je prostě smůla. Většině lidí to funguje spousty let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

To funguje, stane se ze se rozbije.Ale že není servis jejich schopen opravit telefon aby fungoval jak má, jsem se přesvědčil 3x reklamací, ale to ze se mi telefon rozbil už po 4té, zase na desce už opravdu chyba na nějaké straně bude a určitě to nebude smůlou!Nejste náhodou někdo od toho skvělého obchodu ze ho tak obhajujete ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 72.0.3626.121

Pokud se reklamuje vážná vada do půl roku od koupě, je prodejce povinný řešit opravu novým kusem a od něj běží lhůty znovu. Po půl roce už může dát cokoliv. Prostě jsi dostal repasovaný kus a nového vzhledu dosáhnuli tak, že vyměnili vnější obal. Apple to tak dělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

To mi už došlo ze jsem měl 3x repasovany telefon, ale ze jejich opravy byly účinné na dobu 20 dnů, 6 měsíců a 4 měsíců jsou opravdu směšné.Kdyby jim to směšné opravování nepřetrhlo těch 27 měsíců cca záruky i s prodloužením oprav, tak telefon reklamuju po par měsících u zelené mr*ky snad na vždy:D..Telefon je na diagnostice, tak uvidím co mi tam dali za součástky suprové😍

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To si ale stěžuj u Apple, ty opravy prováděl on, Alza si telefony sama fakt neopravuje ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Ano, ale jde to přes alzu, ta to může mít pohlídané.Jejich servis zkusím kontaktovat po vyjádření z diagnostiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Alza to jen přepošle do servisu, stejně jako každý jiný prodejce. Prodejce neřeší, jakým způsobem to servis opravil, pokud to funguje. Jinak moc nechápu, co si slibuješ od diagnostiky? :) Maximálně ti sdělí, že to nejde opravit. Samotné desky nikdo neopravuje (kromě výrobce), není tam v podstatě co opravovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Sdělí, co mi tam dali za kvalitní desku.. protože se normálně deska jen tak po 4 měsících nerozbije, ve 2 servisech nechapali, jak muže nefunchovat (nový) telefon, a k tomu to je již po druhé. popr. Co se mi na ni vůbec rozbilo.A v Praze je servis přímo desek ze ji opraví, ne vymění, to děla kde kdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Nic takového ti nesdělí, protože to nepoznají. Nanejvýš poznají, že deska je/není repasovaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Telefon by se měl i rozdělávat, tím můžou proměřovat součásti na z. desce, tím by šlo zjistit přesně co je špatné.Nevím jak to budou dělat, vím ze technik by se v tom moh vrtat.Do 2 dnů budu vědět, co se povedlo zjistit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Kde zijes? Dneska se nic nepremeruje, natoz aby se vymenovaly soucastky.Vymenuji se cele celky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To ti můžu říct klidně už teď y nezjistí vůbec nic :) Na dnešních deskách mobilních telefonů nelze prakticky nic změřit. Nanejvýš nějaké drobnosti, jako vstup nabíjení a podobně. Ale zjistit proč telefon zamrzává nebo dělá podobné věci, to ti fakt žádný servis, natož nějaký neautorizovaný, nezjistí ani omylem. Schválně jsem zvědavý, jakou pohádku si pro tebe vymyslí. Počítej s tím, že cenový návrh na opravu bude spočívat ve výměně základní desky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

to je asi jako chtít zjistit na základní desce notebooku proč notebook někdy zamrzá.. je to špatnou pamětí ? nebo nějaký vadný kondenzátor ? nebo se nělde teplem odpájela jendna nožička čipu a po zahřátí to někdy zlobí ?? Duchařina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Ano v servise na diagnostice kde je teď počítám ze bude nabídka na vymenu pouze desky, popr toho co se rozbilo.Ale jak jsem psal, v Praze jsem našel servis kde se zabivaj opravami z. desek od 1500 Kč, proto se zeptám a telefon pošlu, i kdyby to stálo 2, 2,5 tisíce furt je to méně než 3800 Kč v servisech u nás v Brně za výměnu desky.A dávat 4 k za repasovaný telefon, přitom cena nového je na trhu okolo 6 tisíc je směšné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Jenže u desky repasované výrobcem máš mnohem větší pravděpodobnost, že bude dále fungovat, než u desky, kterou opraví nějaký patlal v "takyservisu", který k tomu nemá žádnou podporu od výrobce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Povinný je, pokud si o to zákazník řekne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Ne, to opravdu nejsem. Cením si sebe trochu víc, než abych dělal v nějakém obchodě :) Ty nechápeš zásadní věc, Alza žádný svůj servis nemá... Opravy posílá do úplně stejných autorizovaných servisů, jako ostatní prodejci. Takže tohle nemá nic společného s Alzou, stejný problém bys měl u kteréhokoliv prodejce, kdybys kápnul na stejný kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Ze by měl každý obchod stejný apple servis? To jsem ještě neslyšel, ale jestli je to tak, tak zkusím pohledat kolik lidi si stěžuje na servis apple produktu u této zmiňované prodejny a u jiných.Jinak nemůžu hodnotit jiné, koupil jsem si u velké prodejny telefon, z důvodu jak je známá s elektronikou.Ale bohužel jsem se zklamal na maximum, z důvodu již několikrát zmiňovaných.Jinak reklamace do 1000 Kč super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 73.0.3683.75

Levnější verze Iphonů jsou sr**ky. U nás ve firmě se šéf zamiloval do Jabkofonu (7Plus) a nechal nakoupit pro vedoucí oddělení 6S. Ta poruchovost je děsná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Záleží na štěstí na těch telefonech, já bohužel neměl to štěstí. Telefon mám novější už nejakou dobu, ale SE zmiňované jsem předal dál v rodině po výměně a stejne se zase rozbil. To už jsem neměl slov a psal jsem sem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Aha, takže ty vůbec nechápeš princip záručních oprav... Velká většina výrobců má v ČR autorizovaný servis pouze jeden. Takže všichni prodejci posílají reklamované výrobky do toho jednoho stejného servisu a je tak úplně jedno, od koho jsi telefon koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

A výrobca si naozaj nepraje aby mal v ČR servisnú firmu na ktorú sa valia sťažnosti na kvalitu , prístup k zákaznikovi , termíny ! lebo to ho môže v dnešnej dobe zlikvidovať ! Pri telefonoch dvojnásobne platí , že každý je nahraditeľný ! Tu bude chyba niekde inde , asdi v zákaznikovi, nevie čo chce a ani to nevie pomenovať kde má problém !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.121

Výrobci je to úplně šumák, vždyť tady není ani oficiální prodejna. U Applu možná ani neví kde ČR (a i SK) je. Tady ani není oficiální prodejna, jsou jen a pouze překupníci s honosnými názvy.Fakt je náš trh nezajímá.A pro zákazníka, který nutně chce IPhone, není náhrada.Uvědomte si, že IPhone nemá konkurenci. I když se jedná o dobře navržené přístroje (ne v tomto případě) a kvalitní odladěný SW, cena není odrazem kvality, ale touhou zákazníků o exkluzivitu.Je to jak v tom vtipu jak se sejdou mladí nagelovaný metrosexuálové a ten jeden přijde v triku Tommy Hilfiger. Ostatní něj, že dobrý a kolik stálo. Dal jsem za něj 1500,-. A jeden se jen ošklíbne a řekne "Vím kde je maj za dva..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.121

Přesně !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 73.0.3683.75
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Vy naozaj nemáte tušenie ako fungujú reklamácie ! Alza nič neopravuje , ale všetko / tak ako iní/ posiela do znakového servisu ! A pri tako značke a ko iPhone nie na 100% . ale na 1000% ! A tam rozhodujú o tom ča sa bude robiť s telefonom ! Či opraviť , vymeniť diely , alebo ho ho hodiť do koša a dať nový ! Všetko je od kvality mena značky ! Žiadny výrobca nechce mať reklamácia , ale kvoli " obchodnému menu" . A už vôbec sa takto ťahať za prsty zo zákazníkom ! Lebo následky sú kruté ! Za 100% škodu niekedy aj miliardové straty ! Viď škandál s bateriami v Samsungoch . Ušetrili 15 € na lacnejšej baterii.....Preto v tomto bude určite niečo iné ! Pri tom je jednoznačné . 3x opakovaná porucha , zákonmý dôvod na vymenu za nový telefon , alebo vrátenie peňzí ! O tom nie je debata , to je zákon ! ja by som to riešil vrátiť peniaze a pozrieť sa po inej značke !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.121

V servisech IPhone v našich končinách nerozhodují vůbec o ničem. Provádí pouze servis level 1-2. Ostatní opravy řeší výměnou za repas.Navíc se v tomto případě bavíme o závadě PO ZÁRUCE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 74.0.3729.22

Tomu úplně nerozumím.1) Koupil jsi si telefon. Byl koupen na firmu nebo ne? A kde/u koho jsi reklamoval? Přímo u prodejce, Alzy?2) cituji "po půl roku 1x reklamovan (3) závady,- “výměna jednotky”, po 15 dnech druhá reklamace špatná deska,- “výměna jednotky” , plus ztráta ochranného skla. , telefon fungoval po dobu 10 měsíců, začal sám vybrovat,-“výměna jednotky”".Tzn. při koupi telefonu jsi měl nějaké IMEI (dejme tomu A). První reklamace = výměna jednotky = změna na IMEI B. Druhá reklamace = výměna jednotky = IMEI C. Třetí reklamace = výměna jednotky = IMEI D.Tzn. že se jednalo o naprosto stejnou závadu - závadu základní desky/jednotky, jelikož tato byla vyměněna. Proč jsi tedy nežádal při třetí návštěvě o vrácení peněz v případě opakované závady? A ne, projev závady (např. "začal sám vybrovat" není závada, ale pouze projev). K tomu bys měl mít papíry z reklamace3) " Šel jsem na diagnostiku, kde mi bylo řečeno že je v super stavu, ze deska jen tak neodchází po takové chvíli, a že telefon je repasovany, že u prodejce alza to tak bohužel bývá" - kam jsi šel na diagnostiku, kdo to řekl? Máš od toho papír? Nechce se mi ani trochu věřit (a to Alzu nemám rád už minimálně kvůli řvoucí reklamě), že by Alza sama telefony repasovala. A mít k dispozici iPhone základní desky je mimo autorizovaný servis skoro nemožné (pravděpodobnost se blíží ke 100%). Nehledě na proces spojený se změnou desky. Alza sice dle zákona řeší reklamaci a tebe nemusí zajímat jak si to oni zařídí, ale oni sami opravdu nic neopravují a vše jde do autorizovaných servisů.4) kolik času celkem strávil telefon na reklamaci? Tj. od doby přijetí na reklamaci (=den kdy jsi to podal), do doby vyřízení reklamace (ne do doby kdy jsi si to vyzvedl, ale doložitelná doba kdy byl telefon připraven k vyzvednutí a vyřešeno). Sečti ty tři termíny, protože o to navíc se ti záruka prodloužila.5) pokud by i přesto byl telefon po záruce, pak máš smůlu. Tvá chyba byla předně to, že jsi nežádal o možnost vrácení peněz v případě, že by byla opakovaná závada. A to dle tvého popisu (OP) byla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Safari 12.0

Ano pokaždé jiné IMEI, po druhé reklamaci žádost o odstoupení od smlouvy samozřejmě výměna, nebyla povinnost prodejce odstupovat , po 3 reklamaci znovu zadost odstoupení od smlouvy, pán který sepisoval reklamaci řek ze to nezáleží na nich zda bude odstoupení od smlouvy ale na servise, takže do protokolu ani žádost nenapsal přitom byla navrhnuta napsal pouze oprava. Samozřejmě termíny reklamaci jsem přičetl, všechno jsem už měl zjištěné.Chyba byla to, ze zaměstnanec se ukecal z toho aby bylo odstoupení od smlouvy a já neměl za potřebu se hádat.Repas řekl bývalý zaměstnanec alze.A ano po záruce už mám telefon, to dávno vím, proto jsem psal sem, jestli je pravda ze vydávaj repas telefony, které očividně ani dlouho nefunguji. A ano, už vím repase opravdu dávají.A ještě jsem neviděl nový telefon, u kterého by deska odešla po tak brzké době.Proto se mi něco na tom jejich servise nezdá a určitě né jen mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

1) repasy dávají všechny servisy a prodejci2) není to žádný jejich servis. Servisy jsou společné pro všechny prodejce, žádný nemá svůj vlastní3) i nové desky odchází úplně běžně po pár měsících. Kdyby neodcházely, nemusely by být servisy ;)4) nárok na odstoupení nebyl, protože to byly jiné závady. To že ve všech případech to vyřešili výměnou desky neznamená, že pokaždé byla stejná závada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět


Určitě si přečtěte

HTTPS byl pouze první krok. Chrome zavádí DoH, tedy šifrované DNS. Dopady mohou být obrovské

HTTPS byl pouze první krok. Chrome zavádí DoH, tedy šifrované DNS. Dopady mohou být obrovské

** Šifrovaný web je dnes už samozřejmost ** Jeden díl skládačky ale ještě chybí – DNS ** Firefox už začal a teď se na šifrované DNS chystá i Chrome

Jakub Čížek | 96

Zorin OS 15: Vyzkoušejte další hezký a nenáročný linux pro mamku a taťku

Zorin OS 15: Vyzkoušejte další hezký a nenáročný linux pro mamku a taťku

** Ačkoliv je grafických linuxů plný internet, stále vládnou Windows ** Jeden z nich se jmenuje Zorin OS a nedávno se dočkal aktualizace ** Dělají jej dva kluci z Irska a je fakt hezký

Jakub Čížek | 116


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky