Ano pokaždé jiné IMEI, po druhé reklamaci žádost o odstoupení od smlouvy samozřejmě výměna, nebyla povinnost prodejce odstupovat , po 3 reklamaci znovu zadost odstoupení od smlouvy, pán který sepisoval reklamaci řek ze to nezáleží na nich zda bude odstoupení od smlouvy ale na servise, takže do protokolu ani žádost nenapsal přitom byla navrhnuta napsal pouze oprava.
Samozřejmě termíny reklamaci jsem přičetl, všechno jsem už měl zjištěné.
Chyba byla to, ze zaměstnanec se ukecal z toho aby bylo odstoupení od smlouvy a já neměl za potřebu se hádat.
Repas řekl bývalý zaměstnanec alze.
A ano po záruce už mám telefon, to dávno vím, proto jsem psal sem, jestli je pravda ze vydávaj repas telefony, které očividně ani dlouho nefunguji. A ano, už vím repase opravdu dávají.
A ještě jsem neviděl nový telefon, u kterého by deska odešla po tak brzké době.
Proto se mi něco na tom jejich servise nezdá a určitě né jen mně.