» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Alza Pozáruční reklamace, špatně opraveného telefonu.

alter01  |  21. 3. 2019 8:17:21  |  Odpovědí: 5

Vy naozaj nemáte tušenie ako fungujú reklamácie ! Alza nič neopravuje , ale všetko / tak ako iní/ posiela do znakového servisu ! A pri tako značke a ko iPhone nie na 100% . ale na 1000% ! A tam rozhodujú o tom ča sa bude robiť s telefonom ! Či opraviť , vymeniť diely , alebo ho ho hodiť do koša a dať nový ! Všetko je od kvality mena značky ! Žiadny výrobca nechce mať reklamácia , ale kvoli " obchodnému menu" . A už vôbec sa takto ťahať za prsty zo zákazníkom ! Lebo následky sú kruté ! Za 100% škodu niekedy aj miliardové straty ! Viď škandál s bateriami v Samsungoch . Ušetrili 15 € na lacnejšej baterii..... Preto v tomto bude určite niečo iné ! Pri tom je jednoznačné . 3x opakovaná porucha , zákonmý dôvod na vymenu za nový telefon , alebo vrátenie peňzí ! O tom nie je debata , to je zákon ! ja by som to riešil vrátiť peniaze a pozrieť sa po inej značke !

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.