Dobrý den,chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví co se dá dělat, když jsem přítelkyni koupil telefon Sony Xperia Z2 a k tomu pojištění jak říká Alza (Ochrana elektroniky proti rozbití a krádeži) za asi 2500. Když přítelkyni přestal fungovat mikrofon při telefonování, šel jsem tedy do Alzy a telefon jsem chtěl nechat opravit nebo vyměnit. Myslel jsem si, že to nebude žádný problém, to jsem se ale spletl, nejen že jsme na informace o situaci čekali přes měsíc a půl, ale ještě k tomu bylo prý pojištění zamítnuto z důvodu ´´Neshody informací, které jsem řekl na Alze a které řekla ona, když jí volali´´. Je možné, že řekla trošku něco jiného, ale to jen proto že je to holka a moc tomu nerozumí. Nevíte, zda je možno je nějak přinutit k opravě či výměně telefonu? Tenhle argument mi totiž přijde ze strany pojištění naprosto nepochopitelný. Předem děkuji, Svoboda