Dovolte mi se podělit o jeden hororový vánoční zážitek s Alzou. Na Alze se objevil Black Friday. V reklamě a na prodejně se chlubili úžasnou službou "na třetinky". To jsem ještě nevěděla, že k této službě musíte mít aktivní účet několik měsíců a pravidelně u Alzy nakupovat. Údaje k účtu mi nakonec půjčil přítel.Využila jsem tedy této služby a zakoupila produkt. Na internetu jsem zaplatila třetinu ceny a vyrazila na výdejní místo. Když jsem dorazila na prodejnu, pán u přepážky mě po oskenování dokladů informoval,že se moje adresa v objednávce neshoduje s adresou trvalého bydliště. Vyplnila jsem totiž adresu, na které teď nově bydlím v novém bytě.Pán mi odmítl objednávku vydat a na moje dotazy, zdali může jen adresu přepsat reagoval tak, že mi bohužel nemůže pomoci. Celou objednávku zrušil a já šla domů bez peněz i objednávky. Říkala jsem si, že mi peníze vrátí brzy, a proto jsem opět usedla k počítačia chtěla jsem zakoupit ten samý produkt znovu, jen se správnou adresou. E-shop mě ovšem informoval, že je možné v akci Black Fridayzakoupit jen jeden produkt za měsíc. Seděla jsem tedy u počítače a věděla, že nemám ani peníze, ani produkt, a dokonce ani možnostho zakoupit. Nepropadala jsem panice a říkala jsem si, že celý problém vyřeší zákaznická linka. Telefon zvedla podle hlasu mladší slečna, která vyslechlamůj problém a se silnou arogancí mi sdělila, že již není možné objednávku vyplnit znovu, že nemá takovou možnost a že mi nemůže nijakpomoci, ať si raději objednám něco jiného. Dobře, už jsem trochu panice propadala. Sehnala jsem tedy jiný aktivní účet, tentokrát od mamky. Konečně jsem měla možnost zakoupit produkt, který jsem chtěla. Celý proces se tedy znovu opakoval. Platba jedné třetiny, vyplnění adresy, tentokrát správné a cesta na prodejnu. Zde si opět ofotilimě i mé doklady a rozhodli,… že mi produkt vydají. Hurá, říkáte si?Po dlouhém čekání mi produkt přinesli na výdej a snažili se mě přemluvit k zakoupení "velmi výhodné" opravy v případě poničení a zakoupenípojištění proti krádeži. Nechtěla jsem už Alze dělat další kšeft, a tak jsem tu neodbytnou paní asi půl hodiny přesvědčovala, že tuto službu nechci. Člověku by snad i ulevilo, kdyby nepřišel domů, neotevřel Alza účet a nezjistil, že má doplatit ještě jednou celkovou cenu produktu. Říkala jsem si, že se možná peníze neodeslaly. Zkontrolovala jsem výpis z účtu a viděla jsem, že platba odešla. Proto jsem už s poměrně horkou hlavou volala opět na telefonickou linku, kde mi sdělili, že nemají důkaz o mé platbě. Nabídla jsem jim, že pošlu doklad o zaplacení, výpis z účtu a účtenku. Dáma z Alzy na druhé straně mi ovšem sdělila, že služba"třetinka" není v jeji režii a spadá pod zcela jinou firmu. Právě jsem se tedy dozvěděla, že nedlužím peníze Alze, ale neznámé společnosti, o které mě nikdo neinformoval a veškeré mé osobní údaje včetně kopie občanského průkazu jsou zveřejněny jiné společnosti.Třešničkou na dortu byl už jen fakt, že mi paní z Alzy řekla, že na tuto společnost nemají telefonický kontakt a mohu jim maximálněposlat email se stížností. Závěrem vám všem chci sdělit jedno. Chtěla jsem nakoupit na třetinky, abych zbytek zaplatila za pět dní, až přijde výplata a využilaakce Black Friday s levným zbožím. Místo toho teď dlužím cizí společnosti několik tisíc, které už jsem dávno zaplatila a nemám možnost je kontaktovat jinak, než ubohým mailem. PROTO - Nevyužívejte rádoby zvýhodněných nabídek, čtěte pozorně CELÉ podmínky a nenakupujte u Alzy, která není schopná komunikovat sezákazníkem. Edit- Po dlouhém vyjednávání, desítkách telefonátů, osobní návštěvě jsem se dočkala toho, že mou platbu konečně spárovali. Ukázat celý příspěvek