Dobry den .... dával jsem mobil na reklamaci protože mi nešel internet ap. do tří dnů mi to zamítly a teď už přes 30 dni čekám na vrácení .. s tím že teď každy den volam na alzu a ptam se kde mam mobil.. tak furt dokola jen ve směs dostávám odpovědi že na tom pracuji .. nechtěji mě spojit s žádným vedoucím a když mi řeknou že se mi ozvou tak jim musím stale volat ja protože se mi nikdo neozívá.....několikrat mi řekli že na tom pracuji dokonce mi řekli že prvním zavozem mi ho dovezou bohužel od toho uplynulo už 14 dni //Pokud je vaše tvrzení o nevrácení telefonu pravdivé, jedná se o právní záležitost, nikoliv o věc do PC poradny. Moderátor//
Díky za info.Ješte to napiš čoijce.Tak já na protest nebudu 30dní nakupovat na Alze, jsem s tebou bratře.
Díky za informaci. Nikdo se neozívá, protože jsou vyzívaný.
Za mě otravoval, volat a dokola furt, co víc, asi tady nikdo zrovna tuto zkušenost nemá. Bohužel
Za mě odstoupit od smlouvy. Někdy se vyplatí neurgovat, být zticha a počkat si na 31den. Pak je to jistota vrácení plné částky.
Jednoznacne mas narok na vraceni penez, bo nedodrzeli 30ti denni lhutu.Pohroz jim COI a pripadne u nich zaloz spor. A stiznost na toho malyho zelenyho hajzla taky rovnou na tu coiku podej.Jejich dlouholety pristup k reklamacim je jednim z duvodu, proc se Alze vyhybam jak to jde.
30dní dodržali,už na tretí deň ho oboznámili s výsledkom reklamačného konania,predmetom sťažnosti môže byť tak nanajvýš to,že ho nedostal ešte doručený späť....čo ovšem sa dialo medzi tým,keď mu nefungoval internet,to presne vie len on,tam môže niekde byť problém.........
Zboží nebylo vráceno po zamítnuté reklamaci Pokud prodávající reklamaci zamítne, je povinen vám zboží neprodleně vrátit. Pokud to neudělá ani po uplynutí 30 dnů: • Můžete argumentovat, že nedodržel svou povinnost, což Ize považovat za další podstatné porušení smlouvy. • Tím vám vzniká právo na odstoupení od smlouvy a požadování vrácení peněz.Vyvrať to.
Najdi ve svým profilu na Alze sekci Napište nám a tam Pochvala/Stížnost. Vyber Stížnost a všechno dukladně popiš včetně čísla případu a kontaktů na sebe.Ještě se mi nestalo, že by mi tam nevyhověli.
požadoval bych vrácení peněz, do 30dní nebyla reklamace vyřešena(nemáte zpátky mobil)
Jo tak takhle je to.Ty jsi teda Bratr Adama?Byl si u toho jak mu spadl do vody?Tak to je jasný, že mu ho neopravili.
Tazatel jistě dostal i důvod zamítnutí reklamace. Pokud to byla např. oxidace základní desky, tak je to jasné. Nicméně tuto informaci jsme od tazatele nedostali. Takže kdoví jak to celé je.Každopádně uplynulo 30 dnů, tak má nárok na vrácení peněz.
Od tazatele sice ne, (doufám, že jste si všimli že se tu neobjevil a asi neobjeví) ale Bratr to psal a byl jsem poučen že musím každému věřit co napíše.A když Bratr napsal voda tak přesto nejede vlak.
oni vybavili reklamáciu na tretí deň,keď ho oboznámili s výsledkom reklamačného konania,reklamácia nebola uznaná ako oprávnená a tým bola reklamácia vybavená a doba stanovená zákonom na vybavenie reklamácie dodržaná,problém je len v tom,že ho ešte nemá späť,ale reklamáciu vybavili v zákonom stanovenej lehote.......ak mu nešiel internet a alza z nejakého dôvodu výrobok nemohla doručiť na adresu a uložila ho a napr.mailom vyzvala na to aby sa skontaktoval a dohodol napr. nový alebo iný spôsob doručenia,o tom nevieme,ale k nedodržaniu zákonom stanovenej dobe na vybavenie reklamácie tu bohužial nedošlo.....
Řek bych, že šíříš nepravdivé informace. Důležitým bodem je § 2170 občanského zákoníku, který říká, že pokud prodávající reklamaci nevyřídí do 30 dnů (nebo delší Ihůty, na které jste se dohodli), jedná se o podstatné porušení smlouvy. V takovém případě máte právo: 1. Odstoupit smlouvy a požadovat vrácení peněz. 2. Požadovat výměnu zboží za nové. Podstatné je, lhůta 30 dnů začíná běžet od chvíle, kdy jste reklamaci uplatnili. Pokud prodávající nevyřeší reklamaci v této lhůtě (což zahrnuje i nedodání opraveného zboží zpět), můžete trvat na svých právech.
Byl vysušený! Ale teď chci peníze.
Já to už nechápu.. Takhle se hádáš s bratrem?Fuj.Podejte si ruku a usmiřte se.
Za co? Drz baraniu jaskynu a bud rad, ze neplatis naklady so servisom.Dodrbal si si telefon, lebo si joobnuty, a este si chcel odrbat predajcu/vyrobcu.
Takže jsi ho hodil do vody?
Může se moderátor podívat i tady na tohodle Adama?Když už vymazal Bratra který první přišel s verzí že telefon byl ve vodě ta mi přijde že tenhle Adam se toho jen chytil když to ani neuvedl v dotazu.No a jestli je to autor dotazu tak já ti peníze nedám.To musí Alza.A je zbytečný dál diskutovat stejně jako tenhle nechytrý dotaz.
Podobna vec sa mi stala nedavno v Nay. Vec kupovana v Datarte, reklamovana v Nay.32 dni ziadna sprava o stave reklamacie, tak som tam zasiel osobne.Reklamacia bola zamietnuta, ale tym ze v tom maju bordel a nikto mi nedal vediet mi vratili bez dotahovania sa naspat peniaze.
Jáj Nay.. Kamarád mi říkal že od té doby co Nay spolknul Datart že mu zrušili věrnostní kartu, všechny výhody, ceny vylítly že se vrátil k Alze a je spokojený.
Několikrát jsem reklamoval nebo vracel zboží v Alze a nikdy žádný problém. Tazatel je buď troll nebo se dělá zajímavým a myslí si, že ho budeme litovat, že si rozbil mobil.
Nevím jak tazatel, ale já tam neměl v životě problém a to tam nakupují někdy od roku 2013. Reklamace vyřízena do pár dnů, většinou vráceny peníze. Jsem sice B2B zákazník a mám tam vcelku dobrý obrat, tak nevím zda to řeší u každého jinak. Každopádně, nevíme vůbec nic, jen, že čeká na telefón z neuznané reklamace.
No zdá se že byl utopený a pak vysušený, i když to tazatel uvedl nepřímo až později. Tohle v opravně zjistí a těžko může požadovat záruční servis, to mu nikdo nedá. Ale i tak mu ho mají vrátit a možná i právě proto má šanci na získání peněz jelikož zákonná lhůta uběhla.
Můžeš ještě zkusit napsat stížnost na vasestiznosti.cz. Pak nahlaš na ČOI.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.