Rozhodla jsem se program ukončit. Tak jsem mobil Samsung Galaxy S9+ po více jak roce používání donesla na prodejnu. Myslela jsem si, že se vše obejde bez problémů. Ale…60 minut trvalo celé řízení, pořád něco spisovali, radili se a prohlíželi mobil div ne lupou, přelešťovali a zase prohlíželi a nakonec z nich vypadlo, že mobil je prý vzadu odřený a budu platit poplatek 10% z kupní ceny NOVÉHO mobilu. V mém případě 2500,–. Pochopila bych to, kdybych jim přinesla otřískaný, poničený, sedřený mobil, ale můj mobil jevil známky běžného opotřebení. Dohadovala jsem se s nimi, nesouhlasila jsem s tím, ale stejně jsem si nepomohla a částku musela zaplatit. Je to ABSURDNÍ, abyste se báli na ten mobil sáhnout. Oni s tím počítají, a když budou chtít, tak si vždycky najdou. Alza u mě skončila a to jsem tam utratila dost penízků, ale tohle je nepřípustné chování. Arogantní, nepříjemní byli na mě, když jsem se slušně ohradila, že s tím nesouhlasím.