» Poradna » Ostatní

ALZA CZ a.s- rub a líc objednávky přes e-shop

 |   |  Microsoft Windows XP Chrome 49.0.2623.112

Kdybych našel včas stránky -Poradna -živě.cz;v předchozích létech jsem odebíral zboží přímo v Holešovicích, teď přes e-shop- pohroma. Zákazník je zajímá do okamžiku, než dostanou peníze. Zaplatil jsem nabízený notebook (skladem 5 ks) s tím, že jej obdržím 13.12.16 (potvrzeno zprávou) v ALZABOXU. Je 19.12.16 večer a stále jej nemám. Pokusy o kontakt s odpovědnou osobou - bezvýsledné, řešení- jen kontaktní formulář, který se neřeší. Snaha o zprávu představitelům společnosti- dokonale "zazděni",aby je zákazník neotravoval... Snad zabere jen podnět na ČOI a info do medií. Kdo má zkušenosti s takovým podnětem? Rada - kdo se chce těmto problémům vyhnout, ať jde nakupovat (určitě přes e-shop) jinam... Vladimír Maršík

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 54.0.2840.99

Zákazník je zajímá do okamžiku, než dostanou peníze >> neplatit předem, ale až při převzetí zboží od dopravce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Firefox 50.0

Presne tak. Len blbec platí niečo dopredu. Sorry za výraz, ale človek sa učí na vlastných chybách.V alze nakupujem často, ale priamo v predajni pekne z ruky do ruky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 54.0.2840.99

TOTÁLNÍ NESMYSL! Úplně normálně jsme často kupoval na Aukru a platil předem, často objednávám věci z TME, Farnellu nebo GME, platím předem a VŮBEC ŽÁDNÝ PROBLÉM. A i z jiných e-shopů kupuju, platím předem a úplně v pohodě. Totéž i z na té Alze nebo Bohémce občas něco koupím, zaplatím předem převodem, kartou a ÚPLNĚ V POHODĚ! Že je to obrovský problém platit předem je jen a pouze pověra. Jasně, může se stát, ale rozhodně to není pravidlo a v 99,9999% nákupu to není problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 55.0.2883.87

Tohle může napsat jen naprostý pitomec. Na Alze nakupuju od roku 2002, vždy platba předem. Jinak, než předem, jsem nikdy na internetu neplatil. Vždy bez problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 55.0.2883.87

Nějak nerozumím tomu tvýmu příběhu.. Tys za ten noťas zaplatil předem a čekáš na převzetí zboží doma, kam ti ten noťas přiveze kurýr..??? Ale takhle to přeci nefunguje, ne..??? V Alze neplatíš nic předem.. To samé, jen bledě modrém, je v CZC.CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 55.0.2883.87

Ahoj, pri platbe či už kreditnou kartou alebo pri platbe prevodom na účet aspoň v SR to tak funguje sa dá tovar zaplatiť vopred a pri prevzatí tovaru od kuriéra už netreba platiť nič (výhodné ak sa ti nechce vyberať 28 tisíc vopred a čakať s nimi doma na kuriéra). No bohužiaľ tiež môžem potvrdiť, že e-shop keďže už má peniaze na účte dáva si dosť často s vybavením objednávky načas... načo by sa aj ponáhľali keď už peniaze obdržali a na nejaké sťažnosti v predvianočnom období kašlú. Ja som sa poučil a platím už len pri prevzatí tovaru prípadne priamo na pobočke Alza atp...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 55.0.2883.87

Njn.. na platbu převodem peněz z účtu úřes internet jsem zapomněl, páč já toto vůbec nevedu a praktikovat to v budoucnu ani neplánuju.. A ano, je zrovna taková doba, kdy lidi nakupují jak diví a obzvláště elektroniku.. Takž je možné, že má toho Alza plné kecky.. Ovšem mohl nastat i zádrhel právě spojený s tím, že zákazník zboží už předem objednal a jaksi se zapomnělo na vyskladnění zboží, protože platba za zboží byla omylem považována za uzavřený obchod i s dokončeným předáním zboží.. Což by bylo nemilé jen pro toho zákazníka, že..??? A jak to vše doložit, že zákazník zaplatil a zboží si de facto nepřevzal..??? Hold, měla by se do toho zapojit nějaká moudrá hlava, která by vytáhla historii vyexpedovaného zboží vs plateb dle čísel objednávek, respektive chybějícího nevyexpedovaného zboží dle čísla objednávky a její platby předem.. Ale tak snad problém vyřeší.. Vše je zpětně dohledatelné..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 55.0.2883.87

*předem zaplatil.. A omlouvám se za překlepy.. A ano pravda, každý by si měl po sobě to svoje dílo nejdříve celé důkladně přečíst a případně i opravit chyby než ten elaborát odešle do světa.. ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 55.0.2883.87

V Alze nakupuju od r.2010.... a nemám s nimi žádný problém..Poslední objednávku jsem měl celkem za 28 litrů a platil jsem až na místě při převzetí zboží.. Tedy respektive asi 5 min předem jsem zaplatil přes automat-pokladnu na Lužinách, kam jsem si hromadnou objednávku nechal poslat a poté mi předali zboží. Ta hromadná objednávka byla na určeném místě k převzetí do druhého dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Ja u alzy nakupuji několik let a nikdy žádný problém i při placení předem. Stejné u czc.cz jeden den objednam a zaplatim dalsi den u kuryra :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 55.0.2883.87

..jj.. Je předvánoční čas, takže nějaký zmatek se může stát i nedokončených objednávkách.. Líná huba, holý neštěstí.. Všechno se dá dohledat a zdárně vyřešit.Číslo objednávky je přeci známé a je dokonce zapsané v SMS v mobilu a k němu musí být i účetní doklad o převodu peněz jak u zákazníka na bankovním účtu, tak i u příjemce, prodejce.. A stejně tak musí existovat doklad o vyexpedování zboží ke konkrétní číselné objednávce, která je dokonce uložena i na počítači zákazníka, viz přihlášení k účtu na webu Alzy, kde je dokonce vidět stav objednaného zboží a dokončení objednávky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 55.0.2883.87

Nějak mi v tom tvém dotazu chybí zásadní informace a to jestli byl v době objednání ten notebook skladem. Podle mě nejspíš nebyl a toho 13.12.2016 byl odhad, kdy ho dodá jejich dodavatel a odhad prostě nevyšel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 39.0.2146.0

To by bylo to poslední. Spíše mě osobně SERE jejich spamování. SMS před Vánoci, SMS před nějakým debilním svátkem, notifikace aplikace na mobilu (ta jediná lze zablokovat). Když mi zavolá nějaký otravný zmrdeček a nabízí hrnce/plyn/pojištění, tak ho natvrdo pošlu do zadele. Když mi napíše Alza, není před tím obrany - není koho poslat do zadele. Zcela ignorují nastavení zákaznického profilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 50.0

No - ako sa to vezme.Skúsenosti môjho syna s nakupovaním on-line z e-shopu (nebola to však Alza... iný e-shop).Prvý raz objednal a na dobierku - tovar dorazil do troch dní. OK.Druhýkrát obednal a platba vopred - tovar do týždňa - OK.Tretíkrát objednal - platba vopred prevodom a tovar nikde. Urgencie e-mailom, telefonicky - odpoveď vždy bola, že tovar bol vyexpedovaný a že ho už musí mať.Keď nedorazil ani po 6 týždňoch (zakúpený kus potreboval, preto nechcel rušiť zásielku - tovar i naďalej na ich stránkach v ponuke bol "Na sklade" - začali zisťovať, čo sa deje. A zistili - platba prebehla, bola pripísaná na účet, ale tovar NEVYEXPEDOVALI, len zaznačili "Vyexpedované" - ale tovar stále sedel v ich expedičnom sklade na polici!!!!Takže syn im len pripomenul ich vlastné podmienky a žiadal kompenzáciu. A pretože to bolo 1,5 mesiaca - žiadal, aby ten tovar ako kompenzácia mu bol zaslaný v cene 0€, inak si bude od nich vymáhať penále z omeškania.E-shop tak musel pristúpiť (inak by si na nich posvietila SOI) tal, že poslali tovar expresne a zároveň mu celú nákupnu cenu pripísali na účet.Ale keby sa neozýval, nehrozil - tak by ten balík doteraz sedel tam na polici a e-shop by spokojný si pripísal zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 54.0.2840.99

Ale no tak lidi. Pracují tam taky jen lidi, a každý člověk je chybující. Je dost možné, že dotyčný pracovník, který to zapomněl na polici, dostal nějaký postih. Děláte všichni jako byste stále pracovali 100% spolehlivě a nikdy neudělali žádnou chybu. Alza to pořešila, takže je vše nakonec v pořádku. Horší by bylo, kdyby dělali jakoby nic.Mínusáci se můžou svými mínusy klidně zalknout, klidně ať jim mínusko zaskočí. To nic nemění na holém faktu, že kupuju na netu celkem často a jen občas na dobírku, v drtivé většině případů platím předem a neměl jsem žádný problém. A určitě nebudu sám. To samozřejmě neříkám že mně nějaký podobný problém nemůže potkat, ale vzhledem k množství nákupů, které byly v pořádku nebudu tvrdit neobjektivní nesmysly "neplatit předem" (např. u Farnellu to ani jinak nejde), "v Alze jsou zloději" a podobně. Stát se samozřejmě může, všude pracují chybující lidi. Pokud je to výjimečná věc a e-shop problém vyřeší, je vše Ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 39.0.2146.0

Já měl s Alzou problémy pouze u nedostatkových věcí - to co není nikde skladem a neví se, jak to bude, kdy to bude a co bude. To jim člověk zaplatí předem a pak se diví, že to po měsíci nejsou schopní dodat, když už to jejich dodavatel i konkurence běžně prodávají. Mám takové podezření, že ne všechny procesy jsou u nich plně automatizované a něco se dělá ručně a support pak automaticky odpovídá jen naučené fráze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: E-shop, Alzaboxu, Poradna Živě, Pohroma, Snaha