Ahoj.Mám opět velmi zvláštní dotaz ohledně fungování účů na webu Aliexpress.Chi si zařídit aliexpres, ale už to dělám tři měsíce. Jedná se o to že když jsem vytvořil (první) účet, byl v podstatě od záčátku nedostupný, přesně řečeno to píše : Your account is temporarily unavailable. Tohle se objeví, když chci kliknout u jakéhokoliv produktu na prodejce (jeho/jí obchod), a když se snažím něco objednat, u zaplacení dostanu správu ve smyslu : payment unsuccessful. Tomu vážně nerozumím u nového účtu. Psal jsem nespočetněkrát na podporu a to hlavně na živého člověka ale oni se tam snad škrábou na p**li. O nedostupnosti účtu jsem jim psal na podporu, všechno dobré, pošlete screenshot, dobré, počkejte na email, zkuzte to za 5 dní, A NIC ! Vlastně jsem chtěl po nich nakonec účet vymazat, oni že jo, ale na nefunkční účet se stále přihlásím se stejným problémem. Tak já nevím jestli si z lidí dělají jen dobrej den.(jěště bych chtěl u tohoto prvního… účtu dodat další prvotní problémy: zpočátku jsem se dvakrát až třikrát přihlásil, potom už to nešlo, zkoušel jsem všechno možné, což vlastně nebylo skoro nic protože jak v bludném kruhu, vše řešíte když jste přihlášení, a to nešlo. Zajímavé že. Taky bych chtěl říct že je zajímavý systém obnovy hesla, kdy jako ověření máte zadat své telefoní číslo (ano zkoušel jsem zbytečně obnovit heslo protože jsem si naivně myslel že se do účtu dostanu, já ho psal vždy poctivě správně, čtěte dále) kdy se vám nabídnou předvolby, A EJHLE ! +420 tam není, aha, další problém. Takže jsem samozřejmě zbytečné obnovení hesla stejně neudělal. Dopadlo to tak že jsem se do tohoto účtu nakonec po týdnu přihlásil. Pak už to šlo. Fakt divné. PAK dál, ještě další zajímavý problém, když jsem chtěl pak jakoukoliv maninipulaci v tomto prapodivném účtu, ukázala se mi tabulka, kdy jsem měl do jedné minuty zadat (myslím 4 nebo 6 už mi z toho hrabe tak si přesně nepamatuji) kód, kdy jsem NIKDY ŽADNÝ tento ověřovací kód na email nedostal ! Jediný kód co jsem dostal byl při prvotním založení, myslím že ten byl 4místný, NO PAK NIC. A ano spam a všechno jsem prohledal, prostě ne... TOTO jsou problémy dalši problémy prvního účtu, to stěmi ověřovacími kódy do jedné minuty je i také problém i na druhém účtu o kterém píši níže)Dál, vzdal jsem to, vzal druhý svůj email a uděl registraci, nejdřív dobré když jsem i přes přihlášený účet mohl navštívit obchody, ALE když jsem chtěl poprvé něco nakoupit, platba byla NEÚSPĚŠNÁ, a věřte nebo ne, úplně stejné tak jak jsem napsal výše. Opět podpora, opět nic, tak já nevím.Prosím, rady, tipy, triky, zkušenosti, co si o tom myslíte,...Já vám děkuji. Ukázat celý příspěvek
Problémy s přihlášením a chybama mohly souviset s tvým prohlížečem nebo blokovačem reklam (pokud nějaký používáš) . Zkusil jsi se přihlásit i na jiným zařízení (PC, telefon - přes data , ... ) ? A problém s platbou je na tvé straně, respektive v bankovnictví a tvojí platební kartou. Buď nemáš povolené placení na internetu nebo máš nastaven příliš malý limit (denní, týdenní, měsíční) nebo není nastaven ePIN.Takže tak, tohle rozhodně nevypadá na problémy AliExpressu.S jediným čím se dá souhlasit je bídnější podpora, kde všude začali cpát virtuální asistentku Evu. Nicméně ani s tou jsem osobně zatím neměl žádný problém. Chtěl jsem po ní vrátit peníze, protože mi prodejce nezaslal mé objednané zboží, a do druhého dne jsem měl peníze zpět na účtu.
Co mám teda dělat ?
Znovu si přečíst moji odpověď a zkusit co jsem napsal? A platba do zahraničí u karty nemusí znamenat internetové platby. ePIN máš nastaven?
daj si Deli.
ne mam alergii
spousta "omáčky" ale to podstatné nepíšeš:1) jaký máš prohlížeč?(v prohlížečích Firefox i Vivaldi mi Alík funguje bez problému)2) jaký používáš operační systém?(na linuxu i W10 bez problému u mne)3) nepoužíváš nějaké blokovače reklam / skriptů? Pokud ano, tak je pro Ali vypni.4) u jaké banky máš účet a co za typ platební karty máš?
aktuální firefoxWin 7 problokovač uBlock originspořitelna, debetní a ano mám limit 4000 pro blatby do zahraničí nebo tak nějak jak to tam je
W7 problém být může - nevím. Spořka funguje normálně - teda debetní Visa - vyzkoušeno. uBlock pro Ali vypni.
Dobře děkuji vyzkouším😁
uBlock vypni pre Ali alebo najlepsie uplne a ked nakupis, tak si ho opat zapni. vypni aj blokovanie vo Firefoxe ak tam nejake je. Blokovace obcas blokuju az prilis vela.
Nepoužívej cz email, dej si to přes google, pak budeš validní na 95procent
Jakoze cinani nechteji penize z CR? :o
To se mi taky nezdá, spusta lidím ma cz email
To fakt problém není.
CZ email problém opravdu není.
Tak se tě musím zastat - opravdu jsem podobné věci zažil, změna "prohlížeče" nepomohla, různé "ad blocky" vypnuté atd. Časem to začalo fungovat. Můj, naprosto nevýznamný, soukr názor - klasický číňan (obchodoval a létal sem tam přes 14 let, takže "snad" vím, o čem mluvím).Jsou jiní.....Jinak - ostatní mají pravdu s radami!!!!! Zkus to !!!! Jsou to - podle mě - dobré technické rady. Fakt se ti snaží pomoci.Obecně - mnohdy je zcela zbytečné, psát na nějakou podporu. Opravdu - jsou zcela jiní - a jednotlivec jde mimo jejich chápání světa. To není jako v EU 😀
Aha, jo tak já děkuju. Rozumím.
klasický číňan (obchodoval a létal sem tam přes 14 let, takže "snad" vím, o čem mluvím)Co si pod tim predstavit?
..třeba jen naprosto odlišnou mentalitu ?😀
a jak to souvysí s fungováním eshopu ? Je to naprosto normání obchod kde použítý technologie jen vyžadujou abys měl všechno aktuální (divný co ?), neblokoval prvky na stránce který znemožní přihlášení, platbu, navigaci atp. A měl pro platbu normální mezinárodní platební kartu nebo paypal kde neblokuješ platby, případně víc karet na vyzkoušení. Ty tam obchoduješ 14 let, já 25 a nikdy jsem žádnej problém neměl. Používám několik počítačů a několik prohlížečů, včetně aplikace na android a nikdy jsem problémy jaký popisujete nezažil.
Rozhodně nebylo mým zájmem vyvolat nějaký "flame". Tázající vznesl dotaz - a podle mého názoru dostal několik zcela jasných technických odpovědí / rad a jednu osobní zkušenost. Nic víc, nic míň. Jak s nimi naloží je jen a jen jeho soukromá věc.Dotazy ostatních, kteří nemají co dalšího k otázce říct - slouží jen k zahlcování poradny.
Podľa mojich skúseností, prehliadač a rozšírenia nemajú dopad na funkci.Mám rôzne prehliadače, rozšírenia, operačné systémy a všade to beží rovnako.Tak ma napadlo, pokiaľ to nemá súvis s doménou emailu, t.j. nepoužívaš @gmail.com, nemá s tým súvis nastavenie meny, pomohla by zmena z CZK na EUR v nastaveniach ?V mojom prípade, som to na prvý krát nastavil na "hulváta" ako sa hovorí, a postupne som si donastavil, objednal, zadal číslo VISA, ktorá to musí podporovať ( ak ti funguje cez STEAM, bude aj tu ) a za ~10 dní to bolo tu.
Nemáš u banky nějak blokované platby bez 3D secure?
Zvlášť, pokud jsi zkoušel založit nový účet z jiného počítače s jiným e-mailem, tak platební kartu vidím jako jedinou věc, která je pro tento problém společná. Takže bych se zaměřil na ni. Karta musí umět platit BEZ 3D secure.
Your account is temporarily unavailableJá už nevím jak to vyřešit...
Nejspíš nějaká automatická ochrana na straně Aliexpresu vyhodnotila chování na tvém účtu jako podezřelé, tak to zablokovali. Na té stránce, kde dostavaš tu hlášku o nedostupném účtu, bys měl najít tlačítko pro opětnou aktivaci «Account reactivation», je potřeba vyplnit formulář, je možné, že budou chtít nějaký doklad totožnosti.
Nic se nestalo, tak jsem založil další s jiným emailem, dal jsem veci do košíku, odhlásil jsem se JO A rady jsem dodržel všechny addblock a všechno, No a pak jsem se při opětovném přihlášení dostal na problém, kdy mám do minuty zadat bezpečnostní kód šestimístný do jedné minuty ale, zase nemám nic na emailu !!!!!!Tak jo už, beru si to osobně, jsou to na mě rasisti ! Kdyby aspoň díly na vrtulník byly v cz, to má jen aliex, dop**le situace už,....
Za celou dobu jsem zkrátka pochopil že jsem z nepochopitelných důvodů musel dostat IP ban z jejich strany přičemž má IP musela byt zneužita zkrze VPN kohokoliv na světě
Stejně nechápu že mám takové problémy jenom já ...
no vidíš ...a já to po přečtení otázky a celé diskuze už chápu ...
mám stejný problém, několik prohlížečů, pokus z víre počítačů a sítí... Prostě mě to nechá registrovat, kód dorazí, ale při snaze platby mi to řekne, ať se reconnectnu. Po odhlášení mi už nikdy 6ti místní kód nepřišel, už mi to pěkně j*be!
Mám stejný problém. Poslední objednávka v roce 2013. Od Té doby občas zkusím přihlásit, ale ověřovací kod na mail nikdy neprijde. Netusim co s tim
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.