Zdravím,řeším problém s nákupem na Aliexpressu a už si nevím rady.Přišla mi jiná věc než kterou jsem objednala, tak jsem otevřela spor, vše popsala a nahrála fotky. Vložil se do toho Aliexpress s tím, že mi reklamaci neuznali, důvod byl nedostatečný důkaz. Spor uzavřeli. Byla tam možnost odvolání, tak jsem na to klikla, popsala znovu problém, až pak mě napadlo, že ta věc, co jsem objednala, by se podle rozměrů ani nevešla do obálky, která mi přišla, ani hmotnost neseděla, tak jsem to tam taky napsala a přidala fotky rozměrů obálky. Bylo tam napsané, že mi odpoví na email do 2-5 dnů, ale odpověď žádná nepřišla. Po nějaké době jsem zkusila napsat přes Help center odvolání znovu, chatbot mi napsal, že mi odpoví na email do 2 dnů, už je to přes 2 týdny a pořád nic.Psala jsem samozřejmě i prodejci, ten vůbec nereaguje.Nenapadá vás, jak to řešit? Není nějaká možnost kontaktovat někoho přímo, ne přes chatbota?