» Poradna » Hardware

Alfacomp.cz a reklemační lhůta

Odpovědět  |  Zobrazit bez stromu  |  Upozornit redakci  |  nových odpovědí: 24/24
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 20.0  |  [81.200.53.---]

Zdravím, dne 18.3. jsem dal do reklamace monitor. K dnešnímu dni 16.4. zatím ještě není opravený. Tudíž pokud 18.4. nebude připraven, mohu již 18.4. žádat o vrácení peněz? 30 den je podle mě 17.4.Z dnešního vyjádření zaměstnance z Alfacompu je poslední den reklamace prý 19.4. takže pokud nebude monitor opraven, tak až 20.4. mám nárok na vrácení peněz. To je přece BLBOST ne?Dík za komentáře

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

Poslední den je zítra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 20.0  |  [81.200.53.---]

Dík za odpověd. Nevím proč taková firma jako je alfacomp.cz dělá z lidí blbce! Ve čtvrtek tam nakráčím pro své prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

Jaký datum máš na reklamačním protokolu? Je tam opravdu 18.3.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 20.0  |  [81.200.53.---]

ano jeDatum převzetí : 18.3.2013

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

Tak to není co řešit. 18.3.2013 + 30 dní = 17.4.2013Ve čtvrtek můžeš odstoupit od smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 10.0

Nemůže. Reklamační lhůta běžet až den po předání do reklamace. čili pokud má na protokolu převzetí 18.3, začíná reklamní lhůta běžet až 19.3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

nesouhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 10.0

tak nesouhlasit můžete, ale to je tak jediné, co s tím můžete udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

To máte problém, radši si přečtěte §122 občanského zákoníku.Posledním dnem pro vyřízení je 19.4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

18.4., nějak jsem zapomněl že březen má 31 dnů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 26.0.1410.64

To nikdo nepopírá. 19.3. je první den reklamační lhůty, 17.4. je 30. den reklamační lhůty, tedy poslední. 18.4. tak už teda může odstoupit od smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.64

ale on reklamuje u prodejce a vztah prodejce - servis, ho nemusí zajímat. má na papíře datum přijetí do reklamace a to je první den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Právo na odstoupení má už v den skončení lhůty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 26.0.1410.64

To leda by tam přišel těsně před zavíračkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 10.0

v tom máte trošku guláš... o příspěvek výš tu píšete , že 18.3+ 30 = 17.4 a teď pro změnu, že 19.3 + 30 = 17.4 :)18.3 + 30 = 17.4 je nejspíše pravda. ale ve skutečnosti je to celé o den posunuté a těch 30 dnů se počítá až o den později - čili 19.3 + 30 = 18.4 (pokud počítám podle vás)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 26.0.1410.64

Guláš v tom nemám. Psal jsem dvě různé věci:a) 18.3. + 30 dní = 17.4.b) 19.3. je 1. den, 17.4. je 30. den (tedy poslední)Jsou to dva různé způsoby, jak se dostat ke stejnému výsledku. V obou případech je 18.4. první den po skončení reklamační lhůty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 20.0  |  [46.174.155.---]

rekl bych, ze jak se zvysuje pocet pobocek, tak se kvalita snizuje, co drive tolik neplatilo a nepripadaji mi az tak vyhodni, jak drive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 10.0  |  [194.228.32.---]

Kdysi sem u Alfy nakupoval celkem ve velkym.Ale po zkušenostech s reklamacema u této spolecnosti, uz se ji vyhybam obloukem.Snazi se z lidi udelat blbce a odbyt je jak to jen jde... az jsem napsal na vedeni firmy par paragrafu, reklamaci uznali a vyridili, ale na prodejne v Brne se se mnou nechteli ani moc bavit...takze sbohem Alfo.Snad si nekdy prodejci uvedomi, ze sou tady oni pro nas a ne my pro ne.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 20.0

Pozor na to co jsi jim podepsal v reklamačním protokolu. Reklamace by měla být vyřízena do 30 dnů (u tebe tedy 17.4.), jenže ve složitějších případech si obchodník může vymínit její prodloužení až na 60 dnů a pozor, pokud jsi to podepsal v protokolu je to platné.Další hezkou věcí je i fakt, že odstoupit od smlouvy sice můžeš, ale obchodník může odmítnout vydat zpět finanční plnění, dokud servis nevrátí reklamovanou věc zpět obchodníkovi a i když to zní divně, i na toto mají právo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 20.0  |  [81.200.53.---]

Prodloužení žádné na reklamačním protokolu není. A to ohledně servisu se mi moc nezdá. V zákoně o tom není ani řeč viz.Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 20.0

Já vím, není to tam, ale když mi tohle provedl Vodafone s nedotovaným mobilem (čekal jsem na peníze 14 dnů), tak jsem to konzultoval s několika právníky a bohužel zjistil, že na to mají právo. Oni tam totiž mají zase to (v zákoně), že plnění musí vrátit nejpozději do 30 dnů od odstoupení, takže rovnou na ruku ti vůbec nic dát nemusí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 20.0  |  [131.207.242.---]

pokud se ridi vlastnim reklamacnim radem, tak tam maji psano - "Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak." Takze asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Pokud je datum převzetí 18.3.2013. Tak lhůta začíná běžet 19.3.2013.19.3.2013 + 30dnů -> 17.4. 2013 před zavíračkou by měli nejpozději předat zboží. (březen má 31 dní :))viz.http://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jaka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 20.0  |  [81.200.53.---]

Takže jsem do Alfy přišel, předložil jsem reklamační doklad a pán po chvíli cvakání do PC mi nabídnul peníze nebo nový výrobek. Proběhlo to úplně bez problému. S tímto přístupem jsem byl spokojen a kopírovalo to literu zákona. Bohužel, když jsem před tím volal na telefon do Alfy ohledně dotazu na reklamované zboží, mi bylo sděleno nějakým hlupákem, že nárok mám až 20.4. a prej to ví, protože to už dělají nějaký ten pátek. Zasloužil by pár facek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Poslední den



Určitě si přečtěte