Už začínám být celkem zoufalá z přístupu O2. Mám měsíční tarif na určitý daný počet GB, u kterého jsem v jejich aplikaci dala od začátku jasný zákaz automatického obnovení dat. Nezafungovalo - po vyčerpání mi sami od sebe obnovili data (další 2 GB) - samozřejmě těžce zpoplatněno a následně vyfakturováno. Úžasný O2 Guru (neboli O2 amatér) mi vysvětlil, že vlastně já jsem o to žádala, že to byl můj požadavek. Což samozřejmě není pravda a nemají na to jediný důkaz. Logicky, kdybych to aut. obnovení chtěla, nebudu si to v jejich aplikaci z blokovat. Asi se jen snaží krýt, protože to, co dělají, je nezákonné. Vím, že se to už kdysi řešilo v médiích, že tohle operátoři prostě nesmí dělat, jinak jim hrozí pokuty. No, každopádně na další zúčtovací období jsem ještě navíc nastavila stop limit na přesnou částku, která odpovídá jen tomu základnímu tarifu, který mám sjednaný. No a překvapení - ignorace a další vnucení dat bez mého souhlasu. Vlastně mi od nich jen přijde automatická sms ve stylu navýšili jsme vám data, abyste nepřišli o připojení. Takže oni mi vlastně vychází vstříc asi!! Už se těším na fakturu! Někdo nápad, co dělat, aby přestali okrádat?? //Smazán troll "karetní hráč" (=joachym / olympie / René / fabia a asi milion dalších přezdívek).//