» Poradna » Zpět na dotaz

RE: "Acery jsou nekvalitní" - Předsudek nebo skutečnost ?

David  |  29. 6. 2012 13:43:49  |  Odpovědí: 3

Já jsem zastánce Acerů . Manželka si před cca 7 roky koupila travelmate 24xx a ten jede každý den a zatím bez jediné vady. Já jsem si koupil před 4,5 roky nějaký Aspire (tehdy stál kolem 28 tis.), ten šlapal dobře, po dvou letech mi ale spadl ze stolu na dlažbu (až na pár šrámu mu nic nebylo) a to byl zřejmě začátek jeho konce . Odešel po 3,5 letech, zasloužil si to, jel denně min. 8 hodin. Po těch dvou rocích jsem jej dal mamině, kde dosloužil a já jsem si koupil Aspire 89xx (18" obr). U toho mi po roce odešel HDD, tak jsem jej poslal do servisu s tím, že mám malý chlup pod displejem a samozřejmě s vadným HDD. Po 5 dnech jsem měl notebook zpět, celé víko i s LCD vyměněno, no prostě notebook jako nový. Měsíc před koncem záruky (leden 2012) jsem si všiml, že mi jedna řada pixelů svítí jinak (slaběji), jsem puntičkář a tak jsem notebook opět poslal na reklamaci, jaké bylo mé překvapení, když přesně po 47 hodinách byl u dveří dopravce a předával mi opravený notebook. Byl jsem rád, že je tak brzo doma, tak jsem jej vybalil a nechal 5 hodin odpočinout (venku zrovna kolem -20). Po 5 hodinách jsem jej nastartoval a ejhle, vlivem mrazu došlo k poškození displeje (mapy po krajích). Vzhledem k tomu, že už se tento model neprodával a nechtěl jsem riskovat, že mrazem došlo k poškození i jiných komponent, tak jsem si nechal vrátit peníze a koupil jsem si Acer Aspire 4830TG, který zatím šlape. Mamina má také Acer a ten jí rovněž jede bez potíží. Moje reklamace beru tak, že prostě v jednom případě došlo k chybě vinou přepravce (došlo k opakovanému promrznutí) a v dalším případě prostě odešel HDD, což není nic neobvyklého.

Kolega v práci se mi smál, že jsem měl acera 89xx třikrát na reklamaci (2x reklamace, 1x odstoupení od kupní smlouvy). On sám má nějaké HP, které reklamoval v té době 1x a reklamace trvala 28 dní. Když jsem mu řekl, že mi ty tři reklamace trvaly celkem 15 dní a že bych musel reklamovat ještě 3x, abych jej dohnal, tak se smát přestal. Prostě ve všech noteboocích je stejný kus HW, který dělá nějaký fučimin a prostě je to jen o štěstí, když to vydrží déle. V dnešní době je při výběru čehokoliv, potřeba zjistit si i takovou věc, jak jsou zákazníci spokojeni se servisem. Na co mi je potom notebook za 50 tisíc, když na něj budu čekat měsíc a nedej bože, že by se reklamace opakovala. Manželka má nyní Sony, který si koupila o dva měsíce dříve, než já svou 4830. Oba stály stejně, ale sony je tlustší, chybí výkon a hřeje se jako ďábel už jenom u flashe. Každý výrobce prostě šlápne vedle, jednou udělá dokonalý stroj a za rok je jeho nástupce úplný propadák.

Chce to hoodně číst fóra, brát je trochu s rezervou (člověk, co mu notebook šlape, nepotřebuje nějaké fórum hledat) a tomu by nebylo, aby sis něco nevybral.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.