» Poradna » Zpět na dotaz

ACER

vlakous  |  13. 1. 2010 20:44:29  |  Odpovědí: 13

Tak odedneška lituji, že jsem koupil notebook ACER.Notebook jsem nyní poslal na reklamaci. Jednání servisu je velice svérázné, např. neuznali reklamaci nabíječky, údajně jsme si to způsobili sami. Klávesnici také ne, prej jsme tam něco vylili. Jelikož poslali kalkulaci o ceně opravy, uznali jen problikávající displej, tak jsem chtěl vědět co se skrývvá pod nic neříkajícím písmeným a číselným označením nejdražší součástky. Bohužel marně zaměstnanec (spíše nemyslící arogantní robot) nic není vše je irelevantní dotaz jen mele pár naučených frází, zdá se, že výpočetní technice vůbec nerozumí a dělá z vás bl...ce a tvrdí, že lžete. Na dotaz, ať mi dá kontakt na vedoucího pracovníka,kde bych si mohl stěžovat opět odpověď irelevantní dotaz. JAké jsou vaše zkušenosti ? Já osobně po tomto jednání všechny zájemce o kopi notebooku ACER zrazuji. RAdím radši nekupujte tuto značku, která neuznává chyby svého výrobku, vzniklé běžným používáním a její telefonista vás osočuje, že jste lháři. Na technika společnosti nemáte možnost se dovolat, sehnat kontakt, dle sdělení onoho pracovníka jakési info linky ACERU ani osobní návštěva servisu není možná. Nejsou vám schopni odpovědět proč danou součástku musí vyměnit a jak jste ji mohli pokazit vlastní vinou. Holt jednání, které si mohou dovolit snad jen v naší republice.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Omlouváme se za zdržení, ale počítačová síť, ze které se připojujete, zatím nebyla zařazena do seznamu důvěryhodných. Vaše odpověď se proto v poradně ukáže až po schválení. Nemělo by to trvat déle než jeden pracovní den.

 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu