Kabel ti stačit bude - tedy pokud je to holý kabel bez jakékoliv elektroniky, to se nedá z vnějšku snadno poznat. Ale nechápu výtky některých diskutujících. Možná to pramení z jejich nezkušenosti či neznalosti. Kdyby měli vlastní zkušenost s čipy Sony, procesory Ambarella, nebo aspoň s jedním z velkých a inovativních výrobců (Ivan bývá sdílný), asi by psali jinak. Samotná ukázka je dost slušná - rozlišení (kdo vidí FHD, asi mu blbne grafika), linearita, barevný prostor, dynamika i histogram, rozhodně nadprůměrné. Třesoucí se ruka. Co se obecné praxe týká, použít outdoorovou kameru v autě je nejen možné, ale i správné. Doporučil bych nižší než maximální rozlišení (i kvůli zmenšení zahřívání, za oknem v autě „topí“ všechno), zvýšení snímkového kmitočtu (opt. 60 fps), aktivace stabilizace (funguje dobře? Vyzkoušels?). Rozhodně snížit parametry snímání tak, aby bitrate byl nižší (u ukázky je obludně vysoký), následně se sníží požadavky na kartu - ta dostává v autě hodně zabrat, zejm. kvůli teplotě, a dřív nebo později vždy odejde. Pokud je stabilní palubní napětí a dobrý zdroj, provozovat kameru bez baterie (nižší proud, ale hlavně nižší zahřívání)