» Poradna » Hardware

3 a více závad = vrácení peněz?

 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.43

Zdravím,Před časem jsem si pořídil telefon Xperia P. Pro mě nádherný kousek, ale bohužel se dříve i později začaly objevovat problémy - 1. už od začátku mi pravé tlačítko svítí asi o 50% slaběji, 2. dále se v průhledné liště s tlačítky objevila vzduchová bublina - neustále se zvětšující, 3. po přijetí hovoru mě druhá strana slyší až cca po 2 - 3 vteřinách, 4. při poslechu hudby ve sluchátkách stačí sebemenší pohyb, či zavadění o konektor a hudba se STOPNE jakoby se odpojily...proto se ptám, jak je to s odstoupením od smlouvy? - nejdříve mobil musí poslat do servisu, tam uznat závady popř. opravit a když jej pošlou zpět, tak se dožadovat vrácení peněz? - a co když budou namítat, že telefon opravili a nemám nárok na odstoupení od smlouvy?...ptám se proto, že 3 zmíněné problémy (1, 2 a 3) mají uživatele na internetu opravdu často a tím pádem bych místo opraveného kusu raději dostal peníze zpět a koupil něco levnějšího od jiného výrobce...

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 8 Chrome 26.0.1410.43

Počet závad nemá s nárokem na vrácení peněz nic společného. Počítají se reklamace. To by si mohl vymyslet kdokoliv cokoliv, třeba že mu nejde klávesnice = nejde písmeno Q, dále nejde písmeno W.... celkem tedy 101 závad. Leda to reklamovat po jednom a doufat, že si dalších vad při řešení té první nevšimnou. V každém případě to ale znamená minimálně 90 dní bez telefonu.Osobně bych jim na rovinu vypsal, co tomu je a chtěl to spravit. Chceš po nich seriózní jednání, tak buď taky seriózní a nedělej si z reklamace nápravu špatně zvoleného telefonu ("bych místo opraveného kusu raději dostal peníze zpět a koupil něco levnějšího od jiného výrobce...").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Opera 9.80

Plně souhlasím, i když ani tvůj postup by nefungoval, protože na odstoupení od smlouvy to musí být 3x stejná závada na stejném výrobku, nebo 4x jakákoli závada.Jediné rychlejší řešení je pouze nedodržení lhůty 30 dní na reklamaci. To si ale většina obchodů ohlídá. Raději pošlou nový výrobek, než by přišli o kšeft. Tady pak samozřejmě zase padá to 3x stejná závada, protože pak to není stejný kus.Není tak jednoduché odstoupit od smlouvy jen proto, že se mi něco nelíbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Proto, Druhá strana



Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů